شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

نمی‌دانیم ایران تصمیم به ساخت سلاح دارد یا نه

مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی اعلام کرد که جامعه اطلاعاتی این کشور هنوز به این نتیجه نرسیده که رهبران ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته‌ای گرفته‌ باشند.  

دیپلماسی عمومی

 «جیمز کلاپر» مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی به کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا به ارایه ارزیابی جامعه اطلاعاتی این کشور از «تهدیدات جهانی» پرداخته است.

 ایران به بازیگری نوظهور در عرصه سایبری تبدیل شده است

بخشی از این گزارش که روز سه شنبه منتشر شده، به موضوع ایران و حزب‌الله لبنان پرداخته و با تکرار اتهامات بی‌اساس گذشته علیه ایران، مدعی می‌شود: نقشه نافرجام سال ۲۰۱۱ برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن نشان داد که ایران ممکن است تمایل بیشتری برای استفاده از فرصت‌ها برای حمله به ایالات متحده در واکنش به احتمال حمله به نظام این کشور، داشته باشد. ایران همچنین بازیگری نوظهور و تهاجمی در عرصه سایبری است. به هر حال ما در ارزیابی خود مبنی بر این که ایران ترجیح می‌دهد از تقابل مستقیم با آمریکا خودداری کند، تغییری نداده‌ایم چرا که حفظ نظام اولویت ایران است.

پاتوق دوستان: آقای مدیر  اطلاعات شما که  نمیدانید و   مسولین کشور ما کررا اعلام کردند منافع ملی ودینی ما در ساخت سلاح هسته ای نیست  پس این همه     دروغ بافی  و انحراف افکار عمومی برای چیست

ادامه مطلب ...

شبکه “من و تو” دامی برای خانواده‌های ایرانی

علی‌رغم اعتراض جوانان و متفکرین غربی به سوء استفاده ابزاری از زنان در جشنواره سالانه دختر شایسته سال و بایکوت آن از سوی تمامی شبکه‌های موجود در انگلستان، شبکه “من و تو” تنها شبکه این کشور بود که این برنامه را به صورت زنده پوشش داد.

شبکه

شبکه "من و تو"

شبکه تلویزیونی “من و تو” که از ۶ آبان ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده، یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان است که این روزها کانون گرم خانواده‌ها و چهارچوب اعتقادی مردم ایران را نشانه رفته است.

این شبکه ماهواره‌ای پا را تا آنجا از مرزهای اصول اخلاقی جاری و ساری در فرهنگ نجیب ایرانی فراتر می‌گذارد که از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای‌ فارسی زبان آن سوی آب که خود همواره مورد انتقاد بوده‌اند، نیز محکوم می‌شود.

اخیرا نیز شبکه “من و تو”، به عنوان تنها شبکه تلویزیونی در انگلستان که جشنواره سالانه “زن شایسته سال” را به صورت زنده پوشش داد، مورد انتقاد جوانان و متفکران این کشور قرار گرفته است.

این شبکه با پافشاری تمام بر مواضع و اهداف خود، حتی برای ظاهرسازی نیز حاضر نشد با جمع معترضان به سوءاستفاده ابزاری از زنان در این جشنواره همراه شود و به دور از زیرکی اولیه‌اش در انتخاب نام “من و تو” برای خود که در راستای جذب هرچه بیشتر مخاطبان ایرانی انجام شد، به نظر می‌رسد این‌بار همچون بسیاری موارد دیگر ناخواسته چهره پلید خود را از زیر نقاب زیبایش بیرون انداخته و در معرض دید مخاطبان فهیم قرار داده است.

بیت المال ...

چند سال پیش ، پشت میدان مین ، چند نفر رفتند معبر باز کنند

یکی شون چند قدم که رفت برگشت ، فکر کردم ترسیده !

پوتین هاش رو داد و گفت :‌ «تازه از تدارکات گرفتم ؛ بیت الماله ،

حیفه» بعد پابرهنه رفت و دیگه برنگشت .
پارسال هم یکی از بیت المال سه هزار میلیارد گرفت و رفت

البته اونم دیگه برنگشت !

نصب پیشرفته‌ترین دوربین نظامی جهان روی اسلحه‌های تک تیرانداز

این سامانه کم نظیر در جهان شامل یک مینی کامپیوتر و نرم افزاری محاسباتی است که اطلاعات مربوط به فشار، سمت، زاویه، درجه حرارت محیط و نوع گلوله به آن داده شده و این سیستم محاسبات لازم را در کسری از ثانیه انجام داده و نقطه لازم برای تنظیم را در درون دوربین سلاح به تیرانداز نشان می دهد 
سلاح ژ-3 به عنوان اسلحه سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست که در کشور ما به خدمت مشغول است. این اسلحه که با گلوله های نیرومند 51*7.62 میلی متری مسلح می شود از دقت بالایی خصوصا در حالت تیراندازی تک تیربرخوردار است. ژ-3 به صورت استاندارد بدون دوربین به کاربران تحویل می شود. در سالهای اخیر با توجه به درک نیاز برای شلیک دقیق در فواصل دور برای یگان های عملیات ویژه ارتش و یگان نیروی مخصوص ناجا، دوربین های سری هدف 3 توسط صنایع دفاعی ایران ساخته شده است.

ژ - 3 مجهز به دوربین ایرانی هدف 3

بازخوانی شجاعت ورزشکار ایرانی در برابر عروس ملکه + عکس

دیدار روز دوشنبه قهرمانان المپیک و جمعی از ورزشکاران با رهبر انقلاب، حواشی جذاب و منحصر به فرد خاص خودش را داشت. از تسلط بی‌نظیر آیت‌الله خامنه‌ای بر رویدادهای ورزشی مختلف و پیگیری مسابقات ملی و توجه خاص به رویکرد و منش اسلامی ورزشکاران در میادین بین‌المللی گرفته تا سخنان صمیمی و پر از شور ورزشکاران و قهرمانان با رهبر انقلاب.


اما این دیدار یک نکته جذاب هم در حاشیه خود داشت. دیدار مهرداد کرم‌زاده، پرتابگر دیسک ایران و دارنده مدال نقره المپیک لندن با آیت‌الله خامنه‌ای و گپ و گفت دوستانه و چند لحظه‌ای او با رهبر انقلاب بود. کرم‌زاده که در هنگام صبحت با آقا، چشمانش بارانی شده بود، هر دو دست رهبر را گرفت و از اهتزاز پرچم ایران در قلب لندن و کشور انگلستان گفت؛ از لحظه‌ای تاریخی که برق شادی و خوشحالی را در چشمان همه ایرانیان حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی المپیک پدیدار کرد.
 

 
لحظه دیدار این قهرمان المپیک با رهبر انقلاب از لحظه‌های ناب دیدار ورزشکاران و قهرمان المپیک با آیت‌الله خامنه‌ای بود؛ لحظه‌ای که با توجه به بخشی از سخنان ایشان در این دیدار، بسیار هم پرمعنا و مفهوم‌برانگیز بود.

انتخابات ۹۲ و بیش فعالی دشمن

خط «تأثیرگذاری بر انتخابات ۹۲» در تمام ماههای امسال مشهود بود و اکنون که به پایان سال نزدیک شده ایم بیش از گذشته می توان ناکامی سناریوهای دشمن را به ارزیابی نشست.

به طور مشخص واکاوی و رصد رفتار و گفتار دشمن به وضوح نشان می دهد آنها در سال ۹۱ با هدف تأثیرگذاری بر انتخابات ۹۲، چهار پروژه را همزمان به میدان آوردند تا ایران را به سمت و سوی خواسته های مغرضانه خود مجبور نمایند.

پروژه اول مقوله «تحریم»ها است که البته این اهرم دشمن علیه ایران، مسئله تازه ای نبود و به مدت عمر انقلاب اسلامی سابقه داشته است. نکته این است که نقطه عطف تحریم های ضد ایرانی در سال ۹۱ اتفاق افتاد و در واقع در دو سطح «تشدید» و «افزایش» بی سابقه بوده است.

ادامه مطلب ...

ایران، سوریه و شهرک سازی سه عامل اساسی اختلاف آمریکا و رژیم صهیو

پرونده ی هسته ای ایران یکی از موضوعات بسیار اساسی است که اختلاف نظر زیربنایی میان امریکا و رژیم صهیونیستی است و تل اویو قصد دارند تا  واشنگتن  را وارد حرکت غیر پیش بینی شده نظامی کند و از سوی دیگر کاخ سفید در صدد است تا مشکل خود با تهران را از طریق دیپلماسی حل کند.

مساله دوم موضوع روابط امریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص شهرک سازی و آینده صلح فلسطین و اسرائیل است که به نظر می رسد حداقل خواسته های دولت اوباما به ویژه در دور دوم ریاست جمهوری اش که اصرار دارد تا آنها را عملیاتی کند هنوز در برنامه های فصل مشترک دو طرف فراهم نشده و شکاف بزرگی وجود دارد

مساله سوم نیز بحث سوریه است ، به میزانی که رژیم صهیونیستی تمایل دارد تا حرکت های تندتری درقبال سوریه انجام شود، اما امریکایی ها خوب می دانند که جایگزین مناسبی برای بشار اسد وجود ندارد و اگر مسال به همین شکل صورت گیرد جریان افراط و احتمالا جریان سلفی گری در این کشور به عنوان جایگزین خواهد بود که به نظر نمی رسد دولت مطلوب و یا ساختار مطلوب سیاسی برای امریکا باشد

فواید امنیتی فیس بوک برای کشور های غربی

امکان پخش شایعه در مواقع خطیر، همچون ساعات نزدیک به جنگ، انتشار شایعاتی پیرامون فوت رهبران، سقوط مناطق، تسلیم شدن نیروها و یا در مواقع اعتراضات خیابانی، پخش شایعات حول مسائلی همچون تجاوز، آمار کشته شدگان، به مخالفین پیوستن نیروهای ها امنیتی و یا شایعه های اقتصادی مانند 5000تومان شدن بنزین بعد از عید از جمله این تهدیدات است.
 فیس بوک یک شبکه اجتماعی مجازی است که در سال2004 میلادی پدید آمد، اهداف اولیه این شبکه دوستیابی، تقویت روابط دوستانه و به اشتراک گذاشتن اطلاعات اعلام شد.

ادامه مطلب ...

تجهیز نیروی دریایی ارتش به پهپادهای دریاپایه با بردهای مختلف

     : فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو پهپادهای شناسایی، تهاجمی و پدافندی دارد که هر کجا لازم باشد از آنها استفاده می‌کنیم به گزارش سپاه نیوز؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر استفاده از انواع هواپیماهای بدون سرنشین برای انجام ماموریت‌های مختلف در این نیرو گفت: نیروی دریایی ارتش به خوبی از پهپادهای خود متناسب با ماموریت‌های محوله استفاده می‌کند. وی با اشاره به تجهیز نیروی دریایی به انواع پهپادهای دریاپایه، تصریح کرد: پهپادهای نیروی دریایی ارتش با پهپادهای دیگران متفاوت است و ما پرنده‌هایی داریم که در دریا از آنها استفاده می‌کنیم. فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه امکانات نظامی این نیرو همه جنبه‌ها را شامل می‌شود، گفت: امروز انواع هواپیماهای بدون سرنشین در حوزه های شناسایی، تهاجمی و پدافندی در اختیار نیروی دریایی ارتش قرار دارد. دریادار سیاری با بیان اینکه هر کجا که لازم باشد از پهپادهایمان استفاده می‌کنیم، افزود: این پهپادها با بردهای مختلف در نیروی دریایی ارتش عملیاتی شده اند.

گزینه نظامی روی میز است اما جیز است!

 مدتهاست که در ادبیات سیاسی آمریکایی ها جمله ای مدام تکرار می شود: «گزینه نظامی روی میز است».

اخیر جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا گفته است اوباما بلوف نمی زند، گزینه نظامی روی میز است.

البته این سخنان که در جمع لابی قدرتمند آمریکا یعنی «ایپک» و بیشتر برای آرامش خاطر و ارضای روانی صهیونیست های لابی آیپک _ که دچار سندروم ایران ترسی از نوع پیشرفته هستند _ ابراز شده است.

در ایران نیز البته به دو دلیل مهم ایرانی ها از این تهدید های «اولدرم» امیک و «بولدرم» امیک آمریکا ترسی به دل راه نمی دهند!

اول اینکه می دانیم در این 34 سال آمریکا و اذنابش هر کاری توانسته اند کرده اند، هرکاری نکرده اند چون نتوانسته اند نکرده اند. خودشان ابراز کرده اند که اگر می توانستند ریشه ملت ایران را می خشکاندند. خب البته نمی توانند ریشه ملتی که بنا به گفته بنیامین دیزراییلی(از روسای جمهور گذشته ایلات متحده)بلاهایی که در طول تاریخ بر سرش آمده، هر کدام به تنهایی کافی بوده است تا یک تمدن را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند؛ بخشکانند. زیرا آنقدر ریشه دار هست که بتواند زنده بماند.

اما دلیل دوم آنست که ما ایرانی ها می دانیم که صهیونیست های یهودی به شدت دچار مشکل روانی هستند و این نیز زاییده ترس بیش از حد است، یکی از دلایل ددمنشی ها و قساوت قلب هایشان هم از همین جبن و ترس شان سرچشمه می گیرد. برای همین هم هست که دایما با شاخک! کشیدن ها و تهدیدات بزرگ( سنگ بزرگ علامت نزدن است) سعی در نوعی «خود ارضایی روانی» می کنند و به دلیل عدم کفایت آن مسئولان آمریکایی باید بیاییند و با این سخنان نوعی «استرپتیز سیاسی - نظامی» شان کنند! واقعیات اما چیز دیگری است، آمریکا دیگر رمق جنگ ندارد و جمهوری اسلامی ایران نیز مانند گذشته نیست که با  کودتای 28 مرداد 1332 ، جنگ تحمیلی، ترور، تحریم، تهدید و فتنه 88 از پا در آمده و یا به کنار رود.

اسرائیل پس از سال 2000 هر روز شکسته خورده تر از دیروز است و امریکا نیز به همچنین، انقلاب اسلامی ایران صادر شده، توزیع شده و مصرف گشته است و حاصل آن بیداری اسلامی است.
از اینروست که ما به خوبی می دانیم که: گزینه نظامی روی میز است، همیشه روی میز بوده، اما روی آن نوشته شده «جیز است دست نزنید!!!»

اقتصاد مقاومتی راهکار بی‌اثر کردن تحریم‌ها

ادامه مطلب ...

نیروی زمینی ارتش ۳ نوع موشک جدید آزمایش می‌کند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از آزمایش سه موشک جدید توسط این نیرو در آینده نزدیک خبر داد.در این رزمایش بخش‌هایی از یگان موشکی نیروی زمینی ارتش در سطح گسترده‌ای به انجام تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی خواهند پرداخت.

دفاعی امنیتی

دفاعی امنیتی

امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگا ران، با اشاره به برنامه‌ریزی این نیرو برای برگزاری یک رزمایش موشکی گفت: این رزمایش در صورت تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، قبل از پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اضافه شدن موشک‌های جدید به یگان‌های رزمی نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: این موشک‌ها تست‌های آزمایشگاهی را پشت سر گذاشته و در این رزمایش تست‌ عملیاتی و صحرایی می‌شوند.

 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در نظر داریم در رزمایش موشکی نزاجا سه نوع موشک جدید را آزمایش کنیم، افزود: این موشکها در صورتی که نمره قبولی بگیرند، وارد چرخه دفاعی نیروی زمینی می‌شوند.

رزمایش موشکی نزاجا در صورت تصویب، در مرکز کشور برگزار خواهد شد. این درحالیست که نیروی زمینی ارتش از امروز رزمایشی سه روزه با نام «خاتم‌الانبیاء(ص)» را در منطقه خوزستان برگزار می‌کند که طی آن تمامی یگان‌های مستقر در جنوب غرب کشور از جمله یگان‌های مکانیزه، زرهی و توپخانه به تمرین و تقویت ستاد و فرماندهی در صحنه عملیات خواهند پرداخت.

 

ایران در حوزه جنگ سایبری توان تعطیلی بخش‌هایی از اقتصاد آمریکا ر

ایران

اندیشکده «شورای آتلانتیک» در گزارشی به قلم «نیکول پرلوروث»، «دیوید سنگِر» و «مایکل اشمیت» نوشت: گرچه مهارت سپاه سایبری تازه تاسیس ایران هنوز مورد تردید است، اما هکرهای ایرانی توانستند با تخریب ۳۰ هزار رایانه متعلق به شرکت آرامکو عربستان (بزرگ‌ترین تولید کننده نفت در جهان) در اوت گذشته و جایگزین نمودن محتویات آن‌ها با تصویر پرچم مشتعل آمریکا، در میان اهل فناوری اعتبار کسب کنند.

ادامه مطلب ...

چه موجوداتی جایگزین سربازان آمریکایی خواهند شد؟

درپی عدم تمایل و بحران پوچی و بیماری روانی سربازان آمریکایی برای حضور در میدان‌های جنگ، "ارتش آمریکا" قصد دارد ربات‌های قاتل را جایگزین کمبود نیروی خود در ارتش کند بهگزارش خبرگزاری "آسوشیتدپرس" در سال 2012 اعلام کرد کهنه سربازان آمریکایی متحمل بیشترین آسیب روحی و روانی در تاریخ آمریکا شده‌اند" .گلوبال‌ریسرچ" نیز در گزارشی اذعان کرد، ده‌ها هزار نیروی رزمی و کهنه سرباز آمریکا پس از بازگشت از جنگ با اختلال فشار روانی آسیب‌زا مواجه می‌شوند. سازمان امور کهنه سربازان امریکایی اخیرا در گزارشی اعلام کرد بیش از 30 درصد کهنه سربازان جنگ ویتنام، حدود 10 درصد نیروهای آمریکایی "جنگ خلیج فارس" و بیش از 20 درصد نیروهای این کشور در "جنگ عراق" و "جنگ افغانستان" با چنین مشکلاتی دست به گریبان هستند

مهم ترین عوامل اقناع مخاطب در فضای مجازی چیست؟

در دستگاه‌های عظیم رسانه‌ای، هزینه‌ای بسیار صرف می‌شود و در پایان، نتیجه‌ی نهایی با میزان اثرگذاری بر مخاطبان سنجیده می‌شود و آن گاه که این فرآیند در حد اعلا تحقق می‌پذیرد، گفته می‌شود اقناع صورت یافته است. اقناع در زمره‌ی آثار زیرپوستی در حوزه‌ی ارتباطات است که ورای ظواهر قدرت و اقتدار صورت می‌گیرد.
با این پرسش آغاز کنیم که «اقناع» جایگزینی برای بی‌تفاوتی است یا ابزاری برای اعمال فشار؟ اقناع نه تنها تقریباً در همه‌ی فعالیت‌های بشری وجود دارد، بلکه می‌تواند نیروی مثبت در صحنه‌ی زندگی انسان‌ها باشد. اغلب به اقناع به عنوان پروپاگاندا یا آلت دست قرار دادن یا فریب‌کاری شفاهی می‌نگرند. برای جلب همکاری دیگران چند راه پیش روی شماست:
اینترنت، فضای مجازی

اینترنت، فضای مجازی

ادامه مطلب ...

وارونه نمایی غرب از زندگی واقعی مردم ایران

در نظریه بازنمایی، اصل سلطه و هژمونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ رسانه ای که اقدام به بازنمایی می نماید به دنبال غیریت سازی و همچنین اعمال سیطره و سلطه خود است. در فرهنگ عامه غرب مدرن، اسلام و ایران به عنوان منبع خشونت و وحشت و عدم آرامش در خود و برای دیگران معرفی شده است.این فعالیت ها عموماً از طریق رسانه ها و دستگاه های امپریالیسم رسانه ای صورت گرفته است.

 

یکی از گونه های فعالیتی رسانه های غرب علیه متن زندگی ایرانی و اسلامی کشورمان و ایجاد سبک زندگی غربی این است که نوعی از «بازنمایی» با انگاره های منفی ایجاد کنند که هم در میان مردم کشورمان حس نفرت از زندگی در پرتو احکام اسلام و انقلاب را پوشش دهند و هم نوعی تصویر کلیشه ای در این زمینه پدید آورند که جهانیان با آن زندگی مردم ایران را در ذهن خود تصویرسازی کنند.

 

سبک زندگی اسلامی ایران در تقابل با سبک زندگی غربی

سبک زندگی اسلامی ایران در تقابل با سبک زندگی غربی

پنجه شکسته، در پاسخ به آرگو ساخته می شود

 
افسران - پنجه شکسته، در پاسخ به آرگو ساخته می شود
مجموعه تلویزیونی «پنجه شکسته» با موضوع ارائه تحریفات فیلم مجعول «آرگو» ساخته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فرهنگ نیوز، «فرهاد توحیدی» با اعلام این خبر افزود: بعد از موفقیت مجموعه «یک مشت پرعقاب»، دوستان سیمافیلم از من خواستند تا نگارش سری دوم این مجموعه را آغاز کنم اما من با توجه به دغدغه‌ای که داشتم درخواست کردم تا به سمت تولید اثری با مضمون اشغال لانه جاسوسی و تشریح ابعاد این واقعه برویم که با استقبال مواجه شد و در نهایت نگارش سریال «پنجه شکسته» آغاز شد.

آشنایی با تانک های ذوالفقار 1-2-و3ایرانی

اما یکی از نکات بسیار مهم در تانک ذوالفقار 3 که به صورت مشخص توسط امیر پوردستان فرمانده نزاجا در جریان مراسم رونمایی از تانک ارتقاء یافته ذوالفقار 3 به آن اشاره شد، سامانه کنترل آتش این تانک بود.
سامانه کنترل آتش این تانک موسوم به " EFCS3 " یک سیستم چند منظوره است که توانایی های قابل توجهی را در اختیار ذوالفقار قرار می دهد. از این میان می توان به مواردی همچون: ثابت نگاه داشتن توپ در هنگام انواع مانورها و چرخش ها، ایجاد امکان درگیری با اهداف ثابت و یا متحرک در زمانی که تانک متوقف بوده و یا در حال حرکت است، قابلیت انتقال اطلاعات به کامپیوتر محاسبات بالستیک تانک برای تخمین زاویه مورد نظر برای شلیک، قابلیت شبکه شدن با سامانه های دید در شب موجود در تانک و افزایش شانس مورد اصابت قرار دادن هدف با اولین شلیک اشاره کرد.

ادامه مطلب ...