شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

اینجا ایران است

اینجا ایران است
حاکمش نائب امام زمان است
پاکترین رهبر جهان است
قدرت جوانانش کابوس اهریمنان است
اینجا اجناس گران است، چونکه تحریم دشمنان است
اما ایرانی صبور و قهرمان است
هدف ما از زندگی نان نیست، حفظ ایمان است
بازنشر این پست به دوستان موجب کوری چشم دشمنان است

امیر سرلشکر اصلانی به شهادت رسید

شهید سرلشکر اصلانی یکی از فرماندهان رشید ارتش در جبهه مبارزه بی امان با منافقین و دفع غائله کردستان بود که در سال 58 و در جریان نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی در شهرستان سقز دچار مجروحیت‌های متعدد از جمله ضایعه نخاعی شده و به افتخار جانبازی۷۷٪ نائل آمد.پس از تحمل 33 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت‌ها و وجود ترکش‌های متعدد در بدن، دعوت حق را لبیک گفته و به جمع یاران شهیدش پیوست .

گفتنی است در زمان مجروحیت این شهید، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با حضور در بیمارستان از ایشان عیادت کردند

صدای دوستان:قدر گوهر را گوهرشناس داند

حسرت شکست ملت

 بیانات آقا در دیدار با مردم خراسان شمالی - مهر ۹۱

مشکلات امروز گریبان خود غربى‌ها گرفته و الان یکى از مسائلى که در انتخابات ریاست جمهورى آمریکا در درجه‌ى اول مطرح است، مشکلات اقتصادى است؛ مردم بیچاره‌اند، گرفتارند، طبقات ضعیف در آنجا دارند پامال میشوند. این جنبش 99 درصدى که گفته شد، یک واقعیت است؛ البته سرکوب میکنند. گرفتار اقتصادى، کشورهاى آنهایند؛ آن وقت اینجا به کمتر از آن، به کوچکتر از آن، آنها ابراز خوشحالى میکنند!بدانند جمهورى اسلامى به فضل الهى، به حول و قوه‌ى الهى، بر این مشکلات فائق خواهد آمد و آنها را باز هم در حسرت شکست دادن ملت ایران خواهد گذاشت

ادامه مطلب ...

انفجار در بیروت

یکسویه به قضیه نگاه نمی کنم شاید این حرکت توسط گروه مخالف سوریه به منظورکشاندن درگیری به خارج از سوریه ویا حداقل جلب توجه جهانی جهت مشکل خودشان را داشته باشند و شاید نیز دیگر افراد منافع جو در لبنان با هدایت سازمان های اطلاعاتی کشور های غربی در پس این عملیات خفته باشند . اما حقیقت این است منفعت های حاصله از این انفجار متوجه چه گروه های است یقینا منفعت رژیم صهیونیستی در نا امنی لبنان نسبت به دیگر کشور ها و گروه ها ۸۰ به ۲۰ است .

از این رو هرکس در پس این انفجار نهفته باشد باید بداند که بعنوان یک سرباز این رژیم و در راه تامین منافع این دولت غاصب قدم برداشته است .

عملیات انتحاری در چابهار

یادم میاد چندسال پیش در روز روشن و زیر سقف بام یک اتاق چند دوست رند دوست ساده تری را گیر انداختند و گفتند می توانیم به تو در همین ساعت ستاره های آسمان را نشان دهیم . طرف اول مقاومت کرد ولی با اکراه و مقدمه چینی آنان طرف تسلیم شد تا برای دیدن ستاره هایی که می گفتند هرکارکه می گویند انجام دهد . دست آخر کت اش را روی صورت اش انداختند و به او گفتند از آستین کت نگاه کن و فلان ورد را بخوان . همزمان لیوان آبی آوردند و از آستین کت به صورت اش پاشیدند و کلی خندیدیم .

عامل انتحاری نیز در چنین حال و هوایی تسلیم خواسته دیگران می گردد و در حقیقت دیگر این عملیات مانند عملیات خلبانان ایرانی در دفاع مقدس نه تتها افتخار امیز نیست بلکه اوج نادانی و حماقت عامل انتحاری به دنیا ثابت و سبب طعن و خنده شنودگان می گردد .

جالب اینجاست که اکثر عاملان انتحاری در حال حاضر زیر بیست سال هستند و گرمی و سردی دنیا را نچشیده اند .

این افراد در اوج فقر محبت زیست کرده اند و کوچکترین محبتی ندیده اند و حال با لقمه نانی و اندک توجه و محبت به بمب های متحرک بدل می گردند و خدا لعنت کند آنان را که با سلاح خدا به شستشوی مغزی این بخت برگشته گان می پردازند .

ادامه مطلب ...

بجنبید که رهبر ایران جوان ها را جذب کرد

"آرین وطنخواه" مدیر و مجری شبکه سلطنت طلب ایران آریایی، ضمن انتقاد شدید از تلویزیون های ماهواره ای اظهار داشت: «باید کشور را از دست جمهوری اسلامی نجات بدهیم نه اینکه فقط به فکر پر کردن جیب خودمان باشیم. اگر کاری نکنیم، جوان ها همه جذب جمهوری اسلامی می شوند. ببینید در همین چند روزی که [آیت الله] خامنه ای به بجنورد رفته، چقدر از جوانان با چفیه بر گردن و پیشانی بند "خامنه ای رهبر" در پای سخنرانی های او حاضر می شوند.»

:صدای دوستان:دو کلام هم بنده به این شبکه گردان‌های ماهواره‌ای و به همه ی مخالفان نظام بگم:
خیلی پول خرج می کنید حرص می خورید؟ مگه نمیدونید محبت خریدنی نیست!
عشق که دیگه قیمت نمیشه روش گذاشت!
مردم ایران عاشق رهبرشونند.

سخنرانی داغ مجید مجیدی در اجلاس استانبول

کارگردان فیلم حضرت محمد (ص) گفت: اگر ایران نباید انرژی هسته‌ای داشته باشد، چرا رژیم صهیونیستی می‌تواند 300 کلاهک‌ اتمی در انبار‌های خود پنهان کند و اجازه هیچ بازرسی به هیچ نهادی بین‌المللی ندهد.

صدای دوستان:آقای مجید حرف های درست وحسابی زدیدیدو همان طور که گفتید امروزه کار ویژه رسانه های غربی دروغ بافی و ترویج بی عدالتی است به عبارتی رسانه ها ی غربی دروغ وبی عدالتی را امروز می کارنندوسیاست مداران کذاب آن را فردا درو می کنند.

ادامه مطلب ...

عملیات فریب آمریکا در عراق و افغانستان

آمریکا چگونه با انتشار تصاویر جعلی بشردوستانه سعی در فریب افکار عمومی دارد؟ هدف رسانه ها از انتشار تصاویر رفتارهای انسان دوستانه نظامیان آمریکا در عراق و افغانستان چیست؟ برای آشنایی بیشتر با دو روی سکه حضور آمریکا در عراق و افغانستان با ادامه مطلب همراه شوید...

لطفاً ادامه مطلب را هم بخوانید
ادامه مطلب ...

هک شدن شبکه من و تو و فراخوان عجیب ضدانقلاب!

هکرها ضمن هک کردن شبکه من و تو اعلام کردند این شبکه را شبکه‌ای ضدخانوادگی می‌دانند که عملکرد دست اندرکارانش در تبلیغ فرقه ضاله بهاییت و رفتارهای نامتعارف همجنس‌بازی به نهاد خوانده ایرانی آسیب جدی می‌زند.

ادامه مطلب ...

سرنگونی اسرائیل تا سال 2025

سازمان اطلاعاتی آمریکا پیش بینی کرد :به نقل از پایگاه اینترنتی المختصر، این گزارش حاکیست اوج گیری جریان‌های اسلامگرا در کشورهای همجوار اسرائیل به ویژه مصر، موجب بیم و نگرانی یهودیان از حیات و آینده خود و فرزندانشان شده است به همین علت بازگشت به سرزمین اصلی خود را آغاز کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: «میانگین موالید در اسرائیل در برابر افزایش شمار فلسطینی‌ها کاهش یافته است و حدود پانصد هزار اسرائیلی گذرنامه امریکایی دارند و اسرائیلی‌هایی که گذرنامه امریکایی و اروپایی ندارند در صدد دریافت آن و یا دریافت گذرنامه کشورهایی هستند که در آن ادیان و نژادهای مختلف زندگی می‌کنند، بدین ترتیب اندیشه تشکیل کشور یهود که تاکنون مسئولان اسرائیل موفق به تحقق آن نشده‌اند، به یاس مبدل خواهد شد.
ارنولد توینبی مورخ انگلیسی پس از شکست اعراب در جنگ 1967 و اشغال بسیاری از اراضی عربی به دست اسرائیل گفت: «با وجود اینکه در ظاهر اسرائیل در این جنگ به پیروزی دست یافته است اما مدت مدیدی دوام نخواهد آورد زیرا در یک جامعه و سرزمین غریب شکل گرفته و جامعه‌ای نامانوس است که این به نوبه خود نقش موثرتری در فروپاشی خود بیش از عربها خواهد داشت.

صدای دوستان:آمریکای ها به دیر فهمی مشهورند رِژیم صهیونیستی در بی ثبات ترین وضیعت قرار داردو نفس آخر خود را کشد البته در ۲۰۲۵ نه تنها ای رژیم آلوده نیست و حذف می گردد بلکه حامیان آن سرنگون میشوند

جدیدترین پهپادایران باقابلیت بمباران‌هوایی

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به توانمندی‌های روزافزون صنعت دفاعی در طراحی و ساخت پهپاد (پرنده‌های هدایت‌پذیر از دور) از بکارگیری جدیدترین پهپاد پدافندی کشور با نام «حازم» در ماموریت‌های متناسب پدافند هوایی خبر داد.

برکناری‌فرمانده‌پدافندهوایی‌رژیم‌صهیونیستی

سران ارتش رژیم صهیونیستی "دورون گبیش" را از فرماندهی نیروهای پدافند هوایی برکنار و "شاحر شوحط" را به جای وی منصوب کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی علت این برکناری را پایان دوره خدمت 30 ساله این مسئول نظامی اعلام کرده است. اما این اقدام تنها چند روز پس از عملیات موفقیت آمیز پهپاد مقاومت لبنان در پرواز طولانی مدت بر فراز تأسیسات حساس در سرزمین‌های اشغالی و ناتوانی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در شناسایی و انهدام به موقع آن صورت گرفته است.

صدای دوستان:

پهپاد شناسایی حزب الله لبنان موفق شد بعد از صدها کیلومتر پرواز بر فراز آبها با عبور از سامانه‌های پدافندی صهیونیست‌ها، وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده و 60 کیلومتر در عمق خاک فلسطین اشغالی نفوذ کند و برفراز منطقه بئر السبع به پرواز درآید و خود را به فاصله 40 کیلومتری تاسیسات هسته‌ای دیمونا در فلسطین اشغالی برساند.

ثبت بقیع در یونسکو

به گزارش شیعه آنلاین، برای ثبت بقیع در یونسکو به ثبت و تایید 50,000 نفر نیاز است. شما هم می توانید برای شرکت در این طرح و کمک به ثبت این مکان عظیم جهان تشیع همین الان به آدرس اینترنتی http://dar-alhuda.net بروید و ثبت نام کنید. 

نحوه شرکت در این طرح بدین ترتیب است که در ابتدای ورود به سایت در سمت راست فرمی را مشاهده می کنید که باید به ترتیب زیر آن را پر کنید: نام، نام خانوادگی، ایمیل، نام شهر، آدرس (دلخواه)، انتخاب کشور، نظر شما (دلخواه).  

پهپاد به پرواز درآمده در اراضی اشغالی ایرانی بود و متعلق به حزب‌

سید حسن نصرالله: پهپاد به پرواز درآمده در اراضی اشغالی ایرانی بود و متعلق به حزب‌الله

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اعلام عملیات منحصر به فرد هواپیمای شناسایی مقاومت در داخل اراضی اشغالی، تأکید کرد که این هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) ایرانی بوده و در لبنان توسط مقاومت مونتاژ شده است.

ادامه مطلب ...

بدون شرح

 
صدای دوستان:آقای  محترمی که در بغل گرگ نشسته اید چه احساسی دارید  چون شما ادعا ی مسلمانی دارید بدانید  که ما شرمنده ایم

اقتدا در نماز

 محمد علی میرزایی یکی ازخلبانان هوانیروز و همرزم شهید شیرودی روایت می کند: شیرودی همچون ستاره ی پر فروغ آسمان همواره برای رسیدن به اهداف عالیه ی خویش نورافشانی می کردو در راه عشق و شهادت و پایمردی خستگی را نمی شناخت و تا پای جان می رفت و زمانی که در پایگاه هوایی کرمانشاه بودیم، آیت الله خامنه ای در نماز جماعت به ایشان اقتدا کرد و نماز خواند و مؤذن این نماز جماعت بنده بودم.

گفتنی است: مقام معظم رهبری نیز درباره این شهید سرافراز فرمود: « شیرودی اولین نظامی بود که من در نماز به او اقتدا کردم.»
صدای دوستان: آنچه که ما از کارکنان مومن ارتش  در جامعه می بینیم  ارتش با اقتدا به رهبر خویش هزاران هزار شیرودی ها را در دامن خود تربیت کرده است  دشمن   از این طیف انسان ها به شدت میترسد

وظیفه‌شناسی، موقع‌شناسی و عزم راسخ؛ لازمه ادامه پیشرفت










رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور دهها هزار نفر از مردم خراسان شمالی، وظیفه‌شناسی، موقع‌شناسی و عزم راسخ را لازمه ادامه پیشرفت و حرکت پر شتاب کشور دانستند.
صدای دوستان:لبیک، لبیک یا سالار و عزیر کاروان
ادامه مطلب ...