شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

یلدای حسینی...

شب یلداست مراقب باش خرابت نکند

غافل از واقعه کرببلایت نکند

ای که دم میزنی ازعشق حسین بن علی

آنچنان باش که ارباب جوابت نکند

خود باوری ٰ ایمان و حرکت

   عناصر جوان، خودباوری و نهضت علمی در سایه ولایت فقیه 

مقام معظم رهبری مدظله العالی:
با نشستن و خوردن و خوابیدن و تکیه‌ی به بیگانه کردن و هوی و هوس را در زندگی حاکم کردن، هیچ ملتیبه جائی نخواهد رسید. کسانی که وقتی صحبت دفاع مقدس میشود،منفی‌بافی میکنند؛ وقتی صحبت شهادت میشود، نیش‌زنی میکنند؛ وقتی بحث جانباز و ایثارگر پیش می‌آید، چهره در هم میکشند؛ وقتی بحث پیشرفتهای علمی و شکستن مرزهای علم پیش می‌آید، لبخند تمسخر میزنند؛ وقتی بحث سانتریفیوژهای مجموعه‌ی غنی‌سازی هسته‌ای پیش می‌آید، سر تکان میدهند و میگویند امکان ندارد، اینها از حرکت یک ملت چیزی نمیفهمند. تربیت‌شده‌های تربیت غلط و اخلاق فاسد طاغوتی چیزی از تأثیر ایمان و حرکت و جهاد نمیفهمند.

احیای معروفات در مراکز اداری

1- تمام جلسات با قرآن آغاز گردد.

2- در وقت شرعی ظهر همه جلسات خاتمه و پس از نماز برقرار گردد.

۳- تذکرات و فرمایشات حضرت امام (ره) و حضرت مقام معظم رهبری و ... در مورد ساده زیستی و خوسازی با شیوه ای زیبا بصورت کارت چاپ و برای مسئولین ارسال گردد.

۴- پخش صدای اذان با بلندگو توسط مسئولین ذیربط.

۵- تابلو بسیار زیبا در مورد خودسازی ، تذکرات اخلاقی ، و ... تهیه و در مکانهای مناسب نصب گردد.

۶- برنامه های نماز جماعت در اداره را به شیوه ای مختصر و مفید تنظیم تا همگام بتوانند شرکت نمایند.

۷- از طریق مختلف کارمندان را به وظایف انسانی و اهمیت خدمت برای خلق را آگاه نمائیم.

۸- کارمندان را در چگونگی حفظ نهاد خانواده و یک زندگی منطبق با احکام اسلام آشنا نمائید.

۹- شورای امر به معروف به هر طریق ممکن از خوبیهای افراد و موسسات کتباً « و لفظاً» خصوصی و عمومی با اسم و رسم تشکر مادی و معنوی نماید.

۱۰- به بهترین معروفها توجه بیشتری بعمل آید و نماز و قرآن سرلوحه کار قرار گیرد .

۱۱- تشویق و ترغیب و تذکر و ارشاد نسبت به ضرورت رعایت حقوق دیگران

۱۲- شناسایی نیروهای توانمند و درد آشنا و معرفی آنان برای تصدی مسئولیت های مختلف

۱۳- برنامه ریزی وتبلیغات مناسب و تشویق کارکنان به تقوی ، بی اعتنایی به دنیا ، مجاهدت در راه خدا ، صداقت و درستی ، برادری و ایثار ، رحم و مروت ، انفاق،حسن خلق ، حفظ بیت المال ، وقت شناسی و انضباط

۱۴- چگونگی استفاده صحیح و مطلوب از بیت المال با توجه به آئین نامه و ایجاد یک تبلیغات گسترده در محیط اداره تا جو حفظ بیت المال غالب شود .

۱۵- شناسایی راه حلهای مناسب برای تسهیل و تسریع و هدایت و راهنمایی مراجعه کنندگان و دریافت و بررسی پیشنهادات و انتقادات مراجعین

۱۶- اهتمام لازم بر تحقق و اجرای فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری

۱۷- ملاقات عمومی هفتگی بالاترین مقام مسئول اداره مربوطه با کارکنان و مردم

خیانت خاموش...

سلام دوستان ، امروز یکی از دوستان ناراحت بود. می گفت یکی از دخترهای فامیلشون رو توی پارتی گرفتند و پدر و مادرش حسابی ناراحت و خجالت زده اند. خانواده ی خیلی مذهبی نیستند ولی بی غیرت هم نبودند. وقتی بیشتر صحبت کردیم یکی از عواملش ماهواره بود. من نمی دنم برای چی پدر و مادرها این خیانت رو در حق بچه هاشون می کنند ؟ برای چی برخی مسائل رو که کانون گرم خانواده رو تهدید می کنه به راحتی تمام بابش رو توی خونه باز می کنند ؟ برای چی با جمله " آدم باید دلش پاک باشه " سر خودمون رو گول می مالیم.ما که خودمون در زمان بچگی ماهواره ، موبایل و ... نبود اینجوری از آب در اومدیم. بچه هایی که در این دوره زمونه در معرض چنین خطرات جدی هستند ، باید چه کار کنند.ما همه وسایل خطرناک رو براشون فراهم می کنیم بعد راهنماییشون نمی کنیم !
ای پدر و مادرها بدونید که دارید به فرزندانتون ظلم می کنید و باید روزی جوابگو باشید...

 و شیخ صدوق (ره) در من لا یحضره الفقیه به روایت از اسماعیل بن مسلم و او از امام صادق روایت مى کند که گفت: «خداوند به یکی از پیامبرانش وحی کرد: که به مؤمنان بگو لباس دشمنان مرا نپوشید، و خوراک دشمنان مرا نخورید، و راه دشمنانم را نروید، چون اگر این کارها را بکنید همانند دشمنانم دشمن من خواهید شد»

تصاویر شگفت انگیر از امواج تلفن همراه

تصاویر شگفت انگیر از امواج تلفن همراه


در صورتی که بدون آگاهی قبلی به این تصاویر نگاهی بیاندازید، آن را شبیه به تصاویر کوه‌هایی خواهید یافت که با استفاده از رنگ‌های متنوعی رنگ‌آمیزی شده‌اند.

  ادامه مطلب ...

سامانه S200 به موشک صیاد 2 دست یافت

امیر اسماعیلی در نشست خبری:

سامانه S200 به موشک صیاد 2 دست یافت/ چندین برابر شدن قدرت توانمندی و تصمیم‌سازی در شبکه پدافند کشور

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: قدرت توانمندی و تصمیم‌سازی در شبکه پدافند هوایی کشور با بومی‌سازی سیستم فرماندهی و کنترل هوایی چندین برابر می‌شود.
  امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به عمومی‌سازی شبکه فرماندهی و کنترل هوایی گفت: عمومی‌سازی شبکه فرماندهی و کنترل هوایی دربرگیرنده بیش از 90 درصد پروژه بومی کنترل پیامبر اعظم است که امکان توزیع سراسری اطلاعات را به تمامی شبکه‌های دفاعی کشور می‌دهد و این امر، قدرت توانمندی و تسلیم‌سازی را در شبکه پدافند چندین برابر می‌کند.

امیر اسماعیلی ادامه داد: سامانه راصد 32 که بسیار مدنظر فرماندهی معظم کل قوا قرار داشت، در بخش تقویت دیده‌بانی از 10 شهریور سال گذشته تا به امروز به تعداد مکفی در اختیار تمامی مراتب حساس و هسته‌ای کشور گذاشته شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 5 در مهرماه امسال در مراکز مختلف کشور اظهار داشت: مدافعان رزمایش آسمان ولایت 5 با وسعت 800 هزار کیلومتر به صورت مشترک توسط نیروهای هوایی ارتش و سپاه تکنیک های جدید جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشت.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به تجهیز دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: با پشتیبانی ستاد کل نیروهای ارتش دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء از مهرماه سالجاری اقدام به جذب دانشجو کرده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به سامانه موشکی مرصاد 2 اظهار داشت: سامانه موشکی مرصاد 2 که در رزمایش مدافعان‌ آسمان ولایت 4 که مورد آزمایش قرار گرفته بود، در رزمایش دیگری با برد بالای موشکی شلمچه بار دیگر مورد آزمایش قرار گرفته که این تست هم با موفقیت همراه بود.
 
امیر اسماعیلی افزود: سامانه‌های مرصاد 2 به تولید بومی رسیده است و در اقصی نقاط کشور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به افزودن قابلیت‌هایی به سامانه برد بلند S200 گفت: با تدبیری که فرماندهی معظم کل قوا اندیشیدند، قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء قابلیت‌هایی را به سامانه برد بلند S200 افزود از جمله اینکه این سامانه به توانمندی شلیک موشک صیاد 2 دست یافت.
 
امیر اسماعیلی با اشاره به اضافه شدن "رادار پسیو آرایه" فازی به سیستم پدافند هوایی کشور اظهار داشت: در 10 شهریور امسال رادار پسیو آرایی فازی که قابلیت نامرئی‌بودن و در عین حال شکار پهپادها و ریزپرنده‌ها را داراست، به سیستم پدافند هوایی کشور اضافه شد.
 
امیر اسماعیلی در ادامه به ویژگی‌های رادار آرش اشاره کرد و افزود: رادار آرش با برد بسیار بالا تا پایان هفته به شبکه سیستم پدافند هوایی کشور ملحق می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اظهارات افراد غیرمتخصص در خصوص سیستم نظامی کشور خاطرنشان کرد: من هیچ‌گاه بلندگوی شما خبرنگاران را نمی‌گیرم و در حوزه خبرنگاری دخالت نمی‌کنم، این بدین معناست که افراد باید در حیطه حوزه‌های تخصصی خود اظهارنظر یا عمل کند، البته در نظام جمهوری اسلامی ایران این مسئله رعایت می‌شود.

وقتی قبر مقدس حضرت رقیه(س) را نبش می‌کنند


چگونه سیّد ابراهیم دمشقى به تولیت حرم حضرت رقیه(س) رسید؟
والى تفصیل ماجرا را به سلطان عبدالحمید عثمانى نوشت ، و او هم تولیت زینبیّه و مرقد شریف رقیّه و مرقد شریف امّ کلثوم و سکینه علیهماالسلام را به سیّد واگذار نمود و فعلا هم آقاى حاج سیّد عبّاس پسر آقا سیّد مصطفى پسر سیّد ابراهیم سابق الذکر متصدّى تولیت این اماکن شریفه است.
مرحوم آیة الله حاج میرزا هاشم خراسانى (متوفّاى سال 1352 هجرى قمرى ) در منتخب التواریخ مى نویسد:

عالم جلیل ، شیخ محمّد على شامى که از جمله علما و محصّلین نجف اشرف است به حقیر فرمود: جدّ امّى بلاواسطه من، جناب آقا سیّد ابراهیم دمشقى ، که نسبش منتهى مى شود به سیّد مرتضى علم الهدى و سن شریفش از نود افزون بوده و بسیار شریف و محترم بودند، سه دختر داشتند و اولاد ذکور نداشتند.

شبى دختر بزرگ ایشان جناب رقیّه بنت الحسین علیهماالسلام را در خواب دید که فرمود به پدرت بگو به والى بگوید میان قبر و لحد من آب افتاده ، و بدن من در اذیّت است ؛ بیاید و قبر و لحد مرا تعمیر کند.  ادامه مطلب ...

سلام بر کوچکترین پیام رسان کربلا

آرام نازنین عمه! آرام، مبادا شامیان صدای گریه و بی تابی دختر حسین(ع) را بشنوند. این خرابه کجا و آغوش گرم و نوازش‌های مهربان بابا کجا؟
هر چه می‌خواهد دل تنگت، بگو. بابا، امشب به مهمانی دلِ بی قرارت آمده، بگو از سیلی خوردن‌ها و تازیانه‌ها و آتش خیمه‌های عصر عاشورا. بگو از درد غربت و محنت غریبی، بگو از صورت‌های نیلی و اسیری و بیابان‌های بی رحمی. بگو از بی شرمی یزیدیان و کوفیان سست پیمان و استقبال شامیان، آرام، نازنین عمه! آرام. اکنون تو، به مهمانی بابا می‌روی. سفر به سلامت!
پنجم صفر مصادف است با سالروز شهادت سه ساله امام حسین (ع)؛ امشب رقیه (ع) است و عمه، رقیه با اسیران دیگر وارد خرابه‌های شام شد، اما دیگر تاب دوری ندارد پریشان در جست و جوی پدر است. امشب رقیه(ع)است و سر بابا، امشب ملائک آسمان از غم دختر حسین (ع) در جوش و خروشند، امشب شب وداع رقیه و زینب (ع) است.
با تولد حضرت رقیه (ع) در سال ۵۷ قمری، مدینه نور دیگری گرفت و خانه کوچک امام، گرمای تازه‌ای یافت. دیری نپایید که ام اسحاق جان به جان آفرین تسلیم کرد و رقیه کوچک از نعمت مادر محروم شد. امام حسین (ع) او را در آغوش پر مهر خویش، بزرگ کرد و پیوسته به خواهرش زینب (ع) سفارش می‌فرمود که برای رقیه (ع) مادر باشد و به او محبّت کند.


به یاد او که امام (ره) می‌فرمود: «جانم فدایش»!

مردی که توانست مصداقی ارزشمند از یک «روحانی» در برابر «جسمانی» باشد و مراتب رشد و اعتلای ویژگی های رفتاری خویش را در قامت دین و هیئت عرفان، به سلامت و حقیقت طی کرده، به قله‌های معرفت نایل آید، او کسی نیست جز آیت الله میرزا محمدعلی شاه آبادی، مرد وارسته میدان علم و عمل.امروز ۱۶ آذر سال ۹۲ برابر است با سال روز رحلت بزرگ‌مردی از خطه علم، تقوا و تندیسی از زمره اخلاق و رستگاری.

چنانکه امام خمینی(ره) در این باره می گوید:

«مرحوم آیت‌الله شاه آبادی علاوه بر آنکه یک فقیه و عارف کامل بودند یک مبارز به تمام معنا هم بودند.»

تلاش‌های ایشان برای تحصن علما بر ضد رژیم دیکتاتوری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سخنرانی ها و دیگر تلاش‌های جدی، پرصلابت و بصیرت آمیز ایشان در برابر عمال حکومت جائر پهلوی از برگ های زرین تاریخ زندگی سراسر شور،  شعور، نور و ربانیت این روحانی حقیقی است.

رهبر من

علی‌اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به درگذشت نلسون ماندلا رهبری ضدآپارتاید افریقا، به جایگاه ویژه وی در مبارزات ضداستعماری و آزادی‌بخش مردم آفریقای جنوبی اشاره کرد و اظهارداشت: ماندلا نقش بسیار جدی و ماندگاری را در زمینه مبارزات و مقابله با نژادپرستی ایفا کرد.

وی با تاکید بر وجود ارتباط بسیار صمیمی و نزدیک نلسون ماندلا با جمهوری اسلامی ایران به نقل خاطره‌ای از وی پرداخت و گفت: ماندلا بعد از آزادی از زندان و قبل از اینکه به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، اولین کشوری که به آن سفر کرد، جمهوری اسلامی ایران بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری یادآور شد: در آن سفر به دیدار مقام معظم رهبری آمد و نکته مهم و جالب توجه در این ملاقات این بود که بارها در طول مذاکره رهبر معظم انقلاب را با عنوان «رهبر من» خطاب می‌کرد.

ولایتی افزود: رابطه وی با جمهوری اسلامی، چه در دوران مبارزه پس از آزادی و چه دوران ریاست جمهوری بسیار صمیمی بود و علاقه وافری به رهبر معظم انقلاب داشت.

فقیر مومن یا ثروتمند مومن

سلام دوستان ، در جایی می خوندم که در صحرای محشر ، موقعی که بهشتیان مشخص می شوند ، همه بسمت بهشت حرکت می کنند. بهشتیان فقیر همان طور که دارند می رند فرشتگان جلوی اونها رو می گیرند و میگند باید حساب و کتاب دنیا رو ریز پس بدی.طرف رو می کنه به خدا میگه : ای خدا نه در دنیا مال و منالی به ما دادی که ما در راه غیر خرج کنیم و نه قدرتی که ظلمی به کسی بکنیم ، آن قدر دادی که محتاج کسی نباشم. خداوند رو می کنه به فرشتگان و میگه : راست میگه ، بزارید بره بهشت.

ثروتمند بهشتی میاد بره بهشت ، فرشتگان میگن : تو یکی که باید حساب و کتاب پس بدی. فقیر بهشتی میره بهشت عشق و حال ، چهل سال بعد یه روز می بینه که اون ثروتمند بهشتی تازه وارد بهشت میشه.رو میکنه بهش و مگه : چی شد ؟ ثروتمند بهشتی میگه : از اون موقع ( چهل سال قبل ) ریز به ریز دارم حساب پس می دم، اینقدر عرق کردم که از آب عرق من چهل شتر می تونستند آب بخورند ، خیلی جاهاشم تازه خدا لطف کرده و بی خیال شده...

دوستان اگر نگاه کنید همه پیامبرهای ما زندگی تجملاتی نداشتند چون اون ور قصه رو می دیدند حتی حضرت سلیمان هم از بیت المال برای شخص خودش بر نمی داشت و از راه درست کردن سبد با لیف خرما زندگی خودش رو می گذروند. سعی کنید در زندگی اونقدر از خدا بخواید که محتاج دیگران نشید ، اکر هم وضعتون خوبه همیشه دعا کنید که خدا لیاقت خرج کردن اون مال و منال رو بهتون بده...

روز دانشجو مبارک

دانشجو روزت مبارک...

دانشجو یادت نرود که ۱۶ آذر ماه برای چه شد ، روز دانشجو

دانشجو ، یادت نرود که روزی خونی ریخته شد برای اسلام و حفظ ارزش های آن...

دانشجو ، یادت نرود که عامل اصلی آن خون ها همین خون خواهان امروزی هستند که با لبخند در مذاکرات شرکت می کنند...

دانشجو ، آن روز برای حفظ ناموس و حجاب خون ریخته شد نکند به راحتی ضد ارزش ها را جایگزین کنند و تو بی خیال باشی ؟!!

دانشجو ، آن روز اگر برای ولایت فقیه شعار دادی ، امروز هم پشتیبان آن باش...

دانشجو ، همیشه رضای خدا رو در نظر بگیر و دشمن شناسی و بصیرت رو سر لوحه کارت قرار بده...


تا می توانی به کار مردم برس

http://axgig.com/images/71756809481376463519.jpg


من پنجاه سال است دارم اسلام می خوانم،

بگذارخلاصه اش را برایت بگویم، واجباتت را انجام بده،

به جای مستحبات،

تا می توانی به کار مردم برس، کارمردم را راه بینداز.

اگر قیامت کسی از تو سوال کرد

بگو فاضل گفته بود ...

از وصایای مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی قدس الله روحه

اوباما حتی از جاسوسی علیه خودش هم می‌ترسد / شرکت اپل بازوی اجرایی جاسوسی تلفنی آمریکا

هشدار جدی به کاربران اپل؛

اوباما حتی از جاسوسی علیه خودش هم می‌ترسد / شرکت اپل بازوی اجرایی جاسوسی تلفنی آمریکا

رئیس جمهور آمریکا به دلایل امنیتی اجازه ندارد از تلفن‌های هوشمند شرکت اپل، یعنی آیفون استفاده کند، اما از تبلت این شرکت یعنی آی‌پد استفاده می‌کند.

   ادامه مطلب ...

8 گروه جام جهانی مشخص شدند/ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه شد


 

 مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 ؛

8 گروه جام جهانی مشخص شدند/ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه شد

پیش مراسم قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل برگزار شد که نهایت تیم ملی کشورمان در گروه 6 با تیم ملی آرژانتین همگروه شد.
 دقایقی قبل، پیش مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل در شهر ریودوژانیرو آغاز شد.

ادامه مطلب ...

ابداع کننده "@" کیست؟ + عکس

ابداع کننده "@" کیست؟ + عکس

آیا تا به حال به این فکر کردید که علامت [@] چیست و چرا باید بین نام کاربری و نام سرور قرار گیرد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید و می خواهید بدانید که ابداع علامت [@] کیست همراه ما باشید.

  ادامه مطلب ...

نداجا پدیده دزدان دریایی را در دورترین نقاط و تنگه‌ها سرکوب کرد


سرلشکر صالحی در مراسم الحاق ناوهای موشک‌انداز به نداجا:

نداجا پدیده دزدان دریایی را در دورترین نقاط و تنگه‌ها سرکوب کرد

فرمانده کل ارتش با اشاره به پدیده شوم "دزدان دریایی"، گفت: با کمال شگفتی و به لطف خدا همه دریافتند که شما در دورترین نقاط و تنگه‌ها رفتید و این پدیده را در نطفه سرکوب کردید.
امیرسرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم الحاق ناوهای موشک‌انداز "نیزه تبرزین" و "سیرجان" به نیروی دریایی ارتش که در بوشهر برگزار شد، با اشاره به پدیده شوم دزدان دریایی گفت: گمان نکنید که این پدیده خودجوش است بلکه این یک حرکت هدایت شده تا آب‌راه‌هایی که موجب سیادت دریایی ما باشد، به گونه‌ای قطع شود.

وی ادامه داد: با کمال شگفتی و به لطف خدا همه دریافتند که شما در دورترین نقاط و تنگه‌ها رفتید و این پدیده را در نطفه سرکوب کردید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه برخی حرکت‌ها به گونه‌ای هدایت شده صورت می‌گرفت که گویی اهرمی برای ذلت ما باشد، تصریح کرد: ما همین مسئله را تبدیل به عزت کردیم و این موضوع در همه عرصه‌ها اتفاق افتاده است.

صالحی با تسلیت زلزله برازجان به مردم اظهار داشت: ارتش با تمام توان در صحنه است، همزمانی با این مراسم و تشریف آوردن رئیس‌جمهور با تمام ارکان‌شان و همیت و همت تمام مسئولین استان این‌طور است که به درد مردم در این حادثه رسیدگی کنند و ارتش نیز با تمام توان در خدمت‌شان است.

الحاق ناوهای موشک‌انداز "نیزه" و "تبرزین" و ناو لجستیک "سیرجان" به نداجا


 

با حضور سرلشکر صالحی صورت گرفت

الحاق ناوهای موشک‌انداز "نیزه" و "تبرزین" و ناو لجستیک "سیرجان" به نداجا

2ناوموشک‌انداز و یک فروند ناو لجستیک پس از طی مراحل مختلف بازسازی و ارتقا، به ناوگان دریایی ارتش ملحق شد.

ادامه مطلب ...

فرمانده کل قوا در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش:


 

فرمانده کل قوا در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش:

هدف نیروی دریایی، ساماندهی نیروی نظامی در تراز ملت ایران و آرمان‌های نظام اسلامی باشد

رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف اساسی نیروی دریایی باید ایجاد و ساماندهی یک نیروی نظامی در تراز ملت ایران و آرمان‌های نظام اسلامی باشد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، با اشاره به جایگاه برجسته‌ی نظام اسلامی، ملت و ارتش ایران، نشانه‌ی قدرت و پیشرفت واقعی را وجود عناصر برخوردار از خردمندی، عزم راسخ و شجاعت لازم خواندند و تصریح کردند: هدف اساسی نیروی دریایی باید ایجاد و ساماندهی یک نیروی نظامی در تراز ملت ایران و آرمان‌های نظام اسلامی باشد.

در این دیدار که در آستانه‌ی هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای هفتم آذر را روز تکریم دریادلان نیروی دریایی دانستند و افزودند: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های زیادی در نیروی دریایی انجام شده اما پیشرفت سخت افزاری به تنهایی نشانه‌ی قدرت نیست.

ادامه مطلب ...

پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس‌جمهور در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای


 

پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس‌جمهور در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای؛

دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ای است/ ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ها همواره شاخص خط مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس جمهوری اسلامی ایران در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای، ضمن تقدیر و تشکر از هیئت مذاکره کننده کشورمان تأکید کردند: بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای، ضمن تقدیر و تشکر از هیئت مذاکره کننده کشورمان تأکید کردند: بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد.

بر اساس این خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رهبری؛ متن نامه رئیس محترم جمهور و پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

ادامه مطلب ...