شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

خاموشی لانه جاسوسی

دولت کانادا در اقدامی یکطرفه و با استناد به مطالب تاریخ مصرف گذشته روابط دیپلماتیک خود با تهران راقطع و کارکنان لانه جاسوسی خود در تهران را فرا خواند. و اشغال گران در مانده ی کشور فلسطین را مقداری خوشحال کرد

با همه احترامی که مردم ایران برای مردم کانادا قائل هستند باید گفت مستعمره و زرخرید ملکه انگلستان باید بداند بیش از سی سال است که رابطه این سرزمین با امریکا قطع شده است . کشوری که در واقع کلید اقتصاد جهانی و قدرت برتر را در دست دارد و در تمام این مدت کوچک ترین خمی بر ابروی مردم ایران نیامده که هیچ . این امریکائی ها بودند که حتی در صدد ساخت سفارت خانه مجازی در ایران برامدند و امروزه بارها و بارها شاهد عجز و التماس امریکائی ها برای رابطه با ایران بوده و هستم . علاوه برآن خود امریکائی ها نیز میدانند که در صورت رابطه با ایران می توانستند خسارت بسیار کمتری را در عراق و افغانستان داشته باشند و علاوه بر آن امروز شاهد این حجم از نفرت جهانی علیه امریکائی ها نبااشند .

فی الحال کانادا به کشوری امن برای سارقان اموال بیت المال در این مبدل شده است که به جهت عدم دسترسی ایران به مجرمان فراری به آن کشور در حقیقت ما سالیان سال است که با کانادا رابطه نداشته ایم و این اقدام آن کشور در واقع اقدامی در خور تقدیر است .

اینکه کشوری میزبان سارقان و دزدان است و حتی حاضر نیست با کشورما قرارداد استرداد مجرمین را امضا کند ِ آیا رابطه معنا دارد ؟؟

اینکه کشوری بنام کانادا همپایه و همگام با دشمنان قسم خورده کشور ما در هیچ گامی کم نگزارده است آیا رابطه معنا دارد ؟

حسن رابطه بایستی تامین کننده منافع طرفین باشد . من از شهروندان کانادائی می پرسم کدام منافع شما در ایران به خطر افتاده بود که سفارتی که با مالیات شما می چرخد بایستی امروز به خراک تبلیغاتی اسرائیل مبدل شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد