شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

مسابقه ماراتن.

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا به منظور جلب توجه و حمایت لابی صهیونیستی و خشنود سازی آنان بر سر چگونه سختتر برخورد کردن با جمهوری اسلامی ایران به به مسابقه ماراتن افتاده اند.

رفتار این دو نامزد به اصطلاح مترقی و متمدن که  ما را به یاد وزرای متملق قجری انداخته که برای خشنودی شاهان عیاش قاجار در مجازات بخت برگشته گانی که بر حسب اتفاق مورد غضب شاه قرار گرفته بودند در ارائه طرح های دردآورتر مسابقه داده و به اختراع انواع کشتن و شکنجه آنان دست می بازیدند .

موضوع ساده نیست . اقایان با این مسائل خام نشوید . اگر قرار

اقایان با این مسائل خام نشوید . اگر قرار است در مورد ایران نیز نسخه عراق مصرف شود باید گفت کور خوانده اید . تفاوت وحشتناکی بین عراق و ایران است .

از هر حیث و از هر زمینه که بنگریم خواهید دید که عراق به هیچ عنوان نه از حیث نیروی انسانی و نه از نظر اقلیم و نه از نظر نوع حکومت و نه از هیچ حیث دیگری مشابه ایران نبوده است .

و از همه مسائل گذشته تشکیل اجماع جهانی بر علیه ایران به مشابه اجماع جهانی بر علیه عراق امکان پذیر نیست . چرا که بعد از فتح عراق نیز شما شرمنده شدید و از نیافتن سلاح های کشتار جمعی لکه ننگ تاریخی را علی رغم برکناری یکی از خطرناکترین دیکتاتورهای جهان بر کارنامه خود وارد کردید .

از طرف دیگر نیروی عمل گرای نظامی آمریکا با هر وسعت و قدرت رزمی در طول حیات ننگین خود وسعت جبهه ای مشابه ایران را تجربه نکرده است . و یقینا این نیرو که با کمترین خسارت شکننده و از هم گسسته می شود بهانه کافی برای رزم در چنین جبهه گشترده ای را نخواهد داشت . و بطور یقین با هرج و مرج مواجه خواهد شد .

یعنی به عبارت ساده تر شاید پای یک سرباز امریکایی به خاک ایران باز شود . اما یقینا هیچ تضمینی برای خروج سالم از ایران نخواهد داشت .

عراق پس از جنگ نفت هدف شدیدترین تحریم های ممکنه قرار گرفت و جهان به منظور جلوگیری از قحطی و نیستی در این کشور سیاست نفت در برابر غذا را برایش به اجرا گذاشت و حتی هیچ فرصتی برای اثبات خود به مدت 10 سال نیافت . این در حالی است که در تمام مدت تحریم ایران و سال های قبل از آن یعنی پس از پایان جنگ هشت ساله با عراق ، ایران همواره به تحکیم مواضع دفاعی خود پرداخته است . تا جایی که از حیث تولید سلاح به جمع کشورهای صادرکننده سلاح پیوسته است .

عراق آخرین توان دفاعی اش یک موشک های روسی با برد 150 کیلومتر بود نیز قبل از شروع حمله ارتش امریکا توسط تیم های خلع سلاح سازمان ملل اسقاط و تخلیه کامل نظامی شد . این در حالی است که ایران از بعد تولید موشک های قاره پیما و خانواده شهاب از سالیان پیش به خودکفایی کامل رسیده و در تولید نسل های پیشرفته این موشک به موفقیت کامل رسیده است .

در همین حیث در حال حاضر کلیه شهرهای اسرائیل – لندن – پاریس – دهلی نو – و فواصل مشابه از خاک ایران در تیرس این موشک های ویرانگرند .

عراق در باب نیروی نظامی به فلاکت محض رسیده بود به گونه ای که مانور نیروهای ترکیه در خاک خود و در مجاورت خاک عراق سبب تسلیم شدن مرزبانان عراقی شد. درحالی که نیروهای نظامی ایران به جرات می توان گفت آماده ترین نیروی رزمی در تمام خاورمیانه می باشند .

عراق برای ایجاد چالش در روند جنگ هیچ دسترسی به منابع نداشته ولی با این حال اسکلت این کشور برای مدت نزدیک به دوماه هدف انواع بمب و موشک و راکت و در راس آن بمباران های ضد بشری توسط هواپیماهای بی 52 قرار گرفت و بعد از آن بود که شهامت حضور نیروی دریایی و زمینی امریکا در خاک عراق فراهم شد . حال برای بمباران خاک وسیع ایران چه میزان زمان نیاز دارید ؟ !

این پاسخ را با درنظر گرفتن اعتراضات مردم جهان به دلیل عدم دسترسی به منابع انرژی در حواشی خلیج فارس مستدل پاسخ دهید !

چرا که به یقینا با اولین جرقه جنگ هیچ پالایشگاهی نیست که در آتش نسوزد و هیچ نفتکشی نیز در سطح منطقه نخواهد بود مگر آنکه به زیر آب رفته باشد .

و آخرین سلاح ایران را نیز در نظر داشته باشید که فرجام کسانی که قصد تجاوز به این مرز و بوم را داشته اند جز خفت و خاری نبوده است و یقینا هیچ چیز مانند جنگ نمی تواند ملت ایران با وجود چند قومیتی متحد سازد و روحیه ملت را بروید در بحران های مختلف چه در جنگ و چه در زلزله بار دیگر مطالعه کنید . از سویی نیز برای فتح ایران بر روی سربازان بزدل خود که از ترس هواپیمای مسافربری و یا قایق ماهیگیری را هدف قرار میدهند هرگز حساب نکنید .

از همه مهمتربه فکر مهار سیل عظیم مادران داغدار امریکایی در مقابل کاخ سفید باشید . و کاری نکنید که نیکسون وار دیوانه از دنیا بروید .

نظرات 1 + ارسال نظر
من خودم جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://ative.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
امروز با
بهترین زمان وبهترین فرصت برای انتخاب
آپم
سر بزن ونظر یادت نره
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد