شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

دست و پا زدن بیهوده غرب

پیوند تفکر صهیونیستی – سرمایه داری مسلخی است که در آن سردرگمی ها و ناتوانی ها دست در دست هم داده و از ابتدایی ترین مفاهیم هستی تا متکامل ترین معارف الهی و بشری را در یکجا در آتش جهالت مدرن به خاکستر تبدیل می کند.

جهالت مدرن غرب که حاصل علم زدگی و خودبرتر بینی انسان صهیونیست سرمایه دار است، نه تنها کودک مظلوم غزه ای را در آتش زیاده خواهی خود به خاک و خون می کشاند، نه تنها از آب و نان کودک مظلوم آفریقایی هم نمی گذرد، بلکه بالاتر از آن، زلالترین و زندگی بخش ترین آموزه های بشری را هم تاب نمی آورد و سرمنشاء و نماد عینی آنها را هم هدف مطامع زیاده خواهانه خود قرار می دهد. به بیان دیگر انسان صهیونیست سرمایه دار، هر وقت لازم باشد می کشد غارت می کند و آنجایی که خود را درمانده و عاجز یافت، باطن حقیقی خود را از پشت نقاب تئوریهای علمی و مفاهیم بشری مانند حقوق بشر و دفاع از آزادی و ... نمایان می سازد و مانند حیوان افسارگسیخته گرسنه و درنده، چهره وحشی تر از انسان دوران حجر خود را نمایان می سازد. و درست در همین زمان است که بی اعتباری بنیانهای جهان غرب خود را نمایانتر ساخته و خود فروریختگی آن آشکارتر می شود.

پیامبر اعظم(ص)، نه تنها به خاطر اینکه در قله قلب مسلمانان جای دارد، بلکه به خاطر شخصیت آزادمنشانه و حیات بخش خویش آرمانی ترین چهره هر انسان عاقل و آزاد اندیش است و توهین به ساحت مقدس این رسول الهی، توهین به همه انسانها است. و زمانی که چنین حرکتهایی از جانب بشر به ظاهر متمدن غرب دیده می شود، چنین برمی آید که هنوز هم عصر بت پرستی پابرجاست و آن هم در قلب تمدنی که ادعای رهبری دنیا را دارد و جاهلیت این بار نه به شکل دوران اعراب جاهلی بلکه پست تر از آن و به شکل جاهلیت مدرن در ذهن و قلب بشر پر مدعای غربی ریشه دوانده است.

یهودیان صهیونیستی که روزگاری پدرانشان، فرستادگان الهی را یکی پس از دیگری با نفرت و کینه به قتل می رساندند امروز فرزندانشان دست در دست سرمایه داران سلطه طلب، می خواهند تا وسعت بی منتهای قلبهای آزادی خواه و عدالت طلب را در آتش کینه و نفرت دیرین خویش بسوزانند و مرکز ثقل این آزادی خواهی و عدالت طلبی و مهربانی یعنی پیامبر اعظم (ص) را آماج فحشها و توهینهای خود قرار داده اند اما این انسانهای کوتاه فکر و خودبرتربین که بنیان زندگی و تفکرات خود را با توهمات و سرابها پایه گذاشته اند، از سرنوشت محتوم خود بی خبرند؛

إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا وَصَدُّوا عَن سَبِیلِ اللَّهِ وَشَاقُّوا الرَّسُولَ مِن بَعْدِ مَا تَبَیَّنَ لَهُمُ الهُدَى لَن یَضُرُّوا اللَّهَ شَیْئًا وَسَیُحْبِطُ أَعْمَالَهُمْ [سوره محمد ایه 32] کسانى که کافر شدند و [مردم را] از راه خدا باز داشتند و پس از آنکه راه هدایت بر آنان آشکار شد با پیامبر [خدا] در افتادند هرگز به خدا گزندى نمى‏رسانند و به زودى [خدا] کرده‏هایشان را تباه خواهد کرد.

چنین حرکتهای سطحی و مذبوحانه نمایانگر ناتوانی کمرشکنی است که بنیانهای غرب را فراگرفته است و دنیای استکبار برای سرپا ماندن، با ثروت کثیف خود، کارخانه های تولید فساد و کینه یعنی کمپانی های فیلم سازی صهیونیستی را مامور لجن پراکنی کرده است تا شاید بتواند بیداری ملتهای جهان را تحت تاثیر قرار دهد. چنین حرکتهایی نه اولین حرکت و نه آخرین حرکت است و مبارزه با چنین حرکتهایی تنها از طریق مبارزه ای مستمر و خستگی ناپذیر امکان پذیر می باشد. چنانکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرموده اند: تا کفر و شرک در جهان هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد