شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

هک شدن شبکه من و تو و فراخوان عجیب ضدانقلاب!

هکرها ضمن هک کردن شبکه من و تو اعلام کردند این شبکه را شبکه‌ای ضدخانوادگی می‌دانند که عملکرد دست اندرکارانش در تبلیغ فرقه ضاله بهاییت و رفتارهای نامتعارف همجنس‌بازی به نهاد خوانده ایرانی آسیب جدی می‌زند.

پاتوق مجازی ضد انقلاب‌های سکولار و ضددین از خوانندگان اندکش خواست تا به یاری صفحات هک شده شبکه وابسته به بهائیان بشتابند!

در چند روز گذشته صفحه فیس‌بوک «بفرمایید شام» که متعلق به برنامه‌ای در شبکه بهایی من‌ و‌ تو است، به همراه صفحات مرتبط به اشخاص دیگر این شبکه، توسط گروهی که خود را «سربازان اسلام» می‌خوانند، در چندین بار پیاپی هک شده است .

همچنین صفحه نداجناب، مجری بی بند و بار یکی دیگر از برنامه‌های من وتو نیز چندین بار مورد حمله سایبری قرار گرفت. 
هکرها که این شبکه را شبکه‌ای ضدخانوادگی می‌دانند با ابراز ناراحتی از عملکرد غیراخلاقی این تلویزیون، سیاست‌های دست اندرکاران آن را در تبلیغ فرقه ضاله بهاییت و رفتارهای نامتعارف همجنس‌بازی آسیب زننده به نهاد خانواده ایرانی می‌دانند.

اما نکته جالب این ماجرا آنجاست که دست اندرکاران این شبکه با وجود امکانات و حمایت‌های فنی و مالی نامحدود از پس توانمندی فنی و تکنیکی یک گروه هکری عاجز و مستاصل شده و دست التماس به دست اندرکاران سایتی چون خودنویس دراز می‌کنند.

سایت خودنویس هم که ننگ سابقه توهین به مقدسات ایرانیان را نیز در کارنامه خود دارد، با انتشار صفحات هک شده این شبکه بهایی ورود خوانندگان اندکش به فیس بوک را قدغن کرده و از آنان می‌خواهد از عضو شدن در این صفحات تا باز پس گیری مجددش اکیدا خودداری کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد