شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

عملیات انتحاری در چابهار

یادم میاد چندسال پیش در روز روشن و زیر سقف بام یک اتاق چند دوست رند دوست ساده تری را گیر انداختند و گفتند می توانیم به تو در همین ساعت ستاره های آسمان را نشان دهیم . طرف اول مقاومت کرد ولی با اکراه و مقدمه چینی آنان طرف تسلیم شد تا برای دیدن ستاره هایی که می گفتند هرکارکه می گویند انجام دهد . دست آخر کت اش را روی صورت اش انداختند و به او گفتند از آستین کت نگاه کن و فلان ورد را بخوان . همزمان لیوان آبی آوردند و از آستین کت به صورت اش پاشیدند و کلی خندیدیم .

عامل انتحاری نیز در چنین حال و هوایی تسلیم خواسته دیگران می گردد و در حقیقت دیگر این عملیات مانند عملیات خلبانان ایرانی در دفاع مقدس نه تتها افتخار امیز نیست بلکه اوج نادانی و حماقت عامل انتحاری به دنیا ثابت و سبب طعن و خنده شنودگان می گردد .

جالب اینجاست که اکثر عاملان انتحاری در حال حاضر زیر بیست سال هستند و گرمی و سردی دنیا را نچشیده اند .

این افراد در اوج فقر محبت زیست کرده اند و کوچکترین محبتی ندیده اند و حال با لقمه نانی و اندک توجه و محبت به بمب های متحرک بدل می گردند و خدا لعنت کند آنان را که با سلاح خدا به شستشوی مغزی این بخت برگشته گان می پردازند .

یادم هست چندی پیش یک زن افغان که عامل انتحاری طالبان در پاکستان بود ؛ با رسیدن به پست بازرسی در دلش ترحمی نسبت به پلیس های محل ایجاد شده بود و با فاصله گرفتن از این پلیس ها خود را منفجر کرد . این مدرک نشان میدهد که عامل انتحاری هیچ راهی برای بازگشت ندارد .

حال با این اوصاف مردم فهیم ایران کمترین قربانیان و عاملان اینگونه عملیات های بربریتی بوده و هستند و معدود عوامل انتحاری نیز متاسفانه در مرزهای طالبان والقاعده به چنین اقداماتی دست می زنند .

حتی دوران جنگ داخلی ایران در کردستان نیز هیچ عامل انتحاری کرد خود را به صفوف نیروهای ایرانی نزدیک نکرد . و حتی در این مقاتله بی رحمانه ما شاهد مسموم سازی طرفین نبوده ایم که این نشان دهنده فهم ودرک و فرهنگ غنی ایران زمین هستیم که با صراحت و با رفتار ثابت می کند که حتی در یک نبرد تمام عیار نیز بایستی جوانب جوانمردی را در جنگ حفظ کرد .

اینگونه حملات و همچنین حملات بطور مثال شیمیایی مختص اقوام دیگر اسیایی است که هیچ سنخیتی با فرهنگ غنی ایران زمین ندارد و نداشته است .

این دستپروده گان بربریت و نادانی فکر می کنند می توانند ایرانی مشابه پاکستان یا افغانستان یا عربستان و یا حتی مانند مصر و سوریه داشته باشند .

آنان در جبهه بلابه نسبت فرهنگی خود به واسطه شبکه های کذایی وصال ؛ وصال حق ؛ کلمه فارسی و نور بی نور سعی در القاء این فرهنگ مردم سوز دارند و غافل از آنند که اینگونه رویکرد جز در بین مردم ایران زمین نفرت نمی آفریند .

آنان مشکل خود را شیعه می پندارند ؛ اما ای بیچارگان شیعه اولین مشکل شماست ومشکل بزرگتر و اصلی شما ایران و فرهنگ ایرانی است .

اگر ایرانی با جوشش خون حسین ( ع) بجوش می ایید . یاد حسین (ع) که هر نا اهل دلی را بجوش وخروش در نمی آورد .

انچه شما از آن غافلید احساس است . همان چیزی که از زن هایتان پنهان میدارید . آری احساس احساس مدفون شده در پس خزعبلات بافتگی تان .

ای نا اهل دلان شما با چه کسی طرفید ؟ مگر تسلط ناجوانمردانه هزار ساله تان توانست مردم ایران را تغییر دهد که حال با این تلاش مذبوهانه در صدد آنید ؟

عامل انتحاری چابهار نیز که چهارمین و یا پنجمین عملیات از این دست بود نیز مسلما در دستان پلید افرادی آموزش دیده بود که از فرهنگ ایران و ایرانی بویی نبرده است . این عامل و دیگر عاملان تکه پاره شده در این منطقه از خاک عزیز ایران ؛در هنگام جمع آوری قطعات بدنش به نرمی و احترم و شفقت و ترحم عجیبی توسط بازماندگان حوادث جمع آوری می گردد و هیچ نفرتی در دل بازماندگان بجا نمی گزارد . و نفرت حقیقی مردم ایران برای روی سیاه کثیف جامه گان و کثیف هیبت های بجا می ماند که در پس این حملات خفته اند و در دل کریه شان از این حوادث لذت می برند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد