شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

رابطه با آمریکا

رابطه امریکا با  جمهوری اسلامی از دیر باز با چالش های بی سابقه ای از حیث  اعتقادی و روابط دیپلماتیک برخوردار است و به نظر میرسد . برداشتن موانع این رابطه یک کار درازمدت و بدین سادگی ها امکان پذیر نیست .  امریکا در سال 1358 بصورت یکطرفه  رابطه خود را با ایران قطع کرد و همزمان جمهوری اسلامی در صدر دشمنان ایالات متحده قرار گرفت .

 در تمام این 32 سال دشمنی ایالات متحده با جمهوری اسلامی با حدت و شدت فراوان ادامه داشته است . بطوریکه این دشمنی گاها از ورطه عقلانی خارج و در حقیقت پای احساسات متکبرانه مقامات این کشور در این دشمنی ها محسوس است .یعنی در واقع  سیاسیون امریکایی نیز هیچ دریچه ای برای صلح و رابطه با جمهوری اسلامی برای خود باز نگذارده اند.   

  از سوی دیگر تصمیم رابطه با امریکا تنها و تنها بر عهده شخص  مقام  معظم رهبری  است و گفته های دیگر رجال سیاسی  در این حوزه   همچون (رفع مشکلات اقتصادی کشو در گرو ارتباط با آمریکا است - ارتباط با آمریکا  بیت با یزید است) بسیار  نیز نارسا ورسانه ای کردن آن   عین ناصواب است .

.وقتی اشخاصی در رابطه با امریکا چنین اظهار نظری  می کند در حقیقت حتی  مترصدند برای مقام ولایت نیز خط قرمز تعیین  کنند و این اظهار نظر افراطی  ما را به یاد رفتار صفینیان  می اندازد.

مگر نه آنکه غدیر یعنی آنان که جلو رفته اند بازگردند و آنان که عقب مانده اند خود را به غافله برسانند که اصل پیام غدیر تبعیت تام از ولایت است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد