شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

کاندیدی که از رهبری مایه میگذارد

آیت الله هاشمی رفسنجانی در باب احتمال ورودش به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: :« اگر بخواهد شرایطی بوجود بیاید که بین من و رهبری حالت نزاع و اختلاف بوجود بیاید همه ما ضرر خواهیم کرد. برای آمدن به صحنه انتخابات ریاست جمهوری در حال ارزیابی شرایط هستم من بدون موافقت ایشان وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ایشان موافق نباشند نتیجه ای که به بار می آید معکوس خواهد بود». 


بنی صدر هم در ابتدا بازی «می آیم- نمی آیم» را در پیش گرفته بود. بعد در شرایطی که اذهان عمومی را به آمدن یا نیامدن خودش حساس کرده بود به قم رفت و با امام خمینی(ره) دیدار کرد. بنی صدر بعد از بیرون آمدن از محل ملاقات با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در حالی که لبخند می زد اعلام کرد کاندیدای ریاست جمهوری می شود! 

: آن زمان خیلی ها فکر کردند که بنی صدر، مجوز آمدنش برای ریاست جمهوری را از امام(ره) گرفته است! در حالی که اینگونه نبود چون امام خمینی(ره) اصلا در این مسائل وارد نمی شد  در حالی که امام راحل(ره) اصلا وارد اینگونه مسائل نمی شد چه برای موافقت و چه برای مخالفت. 

آقای هاشمی رفسنجانی هم دقیقا در حال اجرای مدل انتخاباتی بنی صدر است. آیت الله هاشمی با این فرار به جلو، در صدد است تا در وهله اول، افکار عمومی را به آمدن یا نیامدن خود حساس کند و این ذهنیت را بیافریند که او منجی کشور و مردم است. بعد هم در دقیقه نود، اعلام کاندیداتوری کند. اینجاست که وقتی وارد عرصه انتخابات شود، بسیاری خیال می کنند حتما از رهبر انقلاب مجوز آمدن به صحنه را گرفته است در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست. زیرا مقام معظم رهبری هم وارد اینگونه مسائل نمی شوند و بر این اعتقادند که همه سلایق می توانند در انتخابات حضور پیدا کنند.

پاتوق یاران: ما در مقام قضاوت نیستیم ولی  مایه گذاشته از رهبری  خوشایند هیچ نامزد ریاست جمهوری  در ایران نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://rezafazli90.blogfa.com

خدا لعنت کند کسی را که در لباس امیرکبیر به این ملت شریف خیانت میکند و افکار بنی صدری و عثمانی صفت دارد به امید ان روزی تاوان این رفتار پست و کثیف خود را بدهد و بفهمد که اهل کوفه بودند چه سخت است و این دشمن داخلی که خود را دایه بهتر از مادر می دانند بداند ملت دگر گمراه نیستند و بیدار شده اند و خوب و بد را می شناسند اگر دست از پا خطا کنی و یکبار دیگر باعث ناراحتی رهبر مسلمین شوی دود مان را به باد خواهی داد این دفعه ان دفعه نیست که رهبری حمایتت نماید جان نثاران رهبر برای نمایند امام زمان برایت تصمیم میگیرند مواظب رفتار و کردار خود باشید

ابوالفضل شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://abolfazl-sh.blogfa.com/

سلام مطلب جالبی بود در وبم استفاده کردم
امیدوارم مردم با دانش و اگاهی کافی شخصی را انتخاب نمایند که بتواند کشور را در مسیر اصلی خود قرار دهد و بتواند برای معیشت مردم گامی اساسی بردارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد