شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

والیبال ایران بالاتر از فرانسه، لهستان و امریکا در مکان نهم

FIVB رده‌بندی لیگ جهانی را اعلام کرد
ایران در آخرین رده‌بندی نهایی لیگ جهانی والیبال که توسط فدراسیون جهانی منتشر شد، در مکان نهم ایستاد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چند روز مانده به پایان مرحله نهایی چهاردهمین دوره لیگ جهانی والیبال، FIVB رده‌بندی نهایی تیم‌ها را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که نخستین دوره حضور خود را در لیگ جهانی تجربه کرده، بالاتر از تیم‌هایی چون فرانسه ( هجده دوره حضور و نایب قهرمان سال 2006) ، لهستان (شانزده دوره حضور و قهرمان سال 2012)، امریکا (شانزده دوره حضور و قهرمان سال 2008) و کوبا (بیست و سه دوره حضور و قهرمان سال 1998 و کسب پنج عنوان نایب قهرمانی و سه عنوان سومی)  و همتایان آسیایی خود، بعد از آلمان و صربستان در رده نهم جدول رده‌بندی نهایی لیگ جهانی والیبال در سال 2013 ایستاد:

 

 
در این رده‌بندی به دلیل اینکه مسابقات نهایی لیگ جهانی والیبال هنوز به اتمام نرسیده رتبه‌های اول تا ششم معاقبا از سوی FIVB معرفی می‌شوند.

1-؟
2-؟
3-؟
4-؟
5-؟
6-؟
7-آلمان
8- صربستان
9-ایران
10-فرانسه
11-لهستان
12-امریکا
13-کوبا
14-هلند
15-کره جنوبی
16-فنلاند
17-پرتغال
18-ژاپن

لازم به ذکر است مسابقات نیمه نهایی در آرژانتین در حال پیگیری است.
 
* مرحله نهایی لیگ جهانی، آرژانتین و کانادا حذف شدند
 
تیم های ملی والیبال آرژانتین (میزبان) و کانادا از راه یابی به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال بازماندند.

شب گذشته دو دیدار دیگر از مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در آرژانتین برگزار شد که در نخستین بازی در گروه دوم کانادا سه بر صفر مغلوب برزیل شد.

ملی پوشان برزیل که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ جهانی والیبال را در اختیار دارند، در برابر کانادا در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 30 بر 28 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی 2013 راه یابند.

در این گروه برزیل با چهار امتیاز و روسیه با سه امتیاز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و کانادا با دو امتیاز حذف شد و عنوان پنجم لیگ جهانی سال 2013 را از آن خود کرد.

در گروه اول مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز تیم آرژانتین (میزبان) سه بر یک مغلوب ایتالیا شد تا این تیم نیز حذف شود. ملی پوشان ایتالیا در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند و تنها ست دوم را 23 بر 25 به حریف خود واگذار کردند.

در گروه اول ایتالیا با شش امتیاز (صدرنشین) شد، بلغارستان با سه امتیاز در مکان دوم ایستاد و هر دو تیم به دور بعدی راه یافتند، آرژانتین میزبان این مرحله بدون کسب امتیاز حذف شد و به مقام ششمی لیگ جهانی والیبال سال 2013 اکتفا کرد.

مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال امشب در آرژانتین پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

بازی شماره 103: ایتالیا – روسیه 
بازی شماره 104: برزیل -  بلغارستان

در آخرین روز لیگ جهانی والیبال که یکشنبه شب برگزار می شود برنده دیدارهای 103 و 104 برای کسب مقام قهرمانی و بازنده ها نیز برای مدال برنز به مصاف یکدیگر می روند و تیم های اول تا ششم رده بندی لیگ جهانی هم معرفی خواهند شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد