شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

ارتش ایران، ارتشی کارآزموده و فنی در مقایسه با دیگر ارتش‌های دنیاست

آیت‌الله سید احمد خاتمی در ستاد نیروی دریایی ارتش:

ارتش ایران، ارتشی کارآزموده و فنی در مقایسه با دیگر ارتش‌های دنیاست

همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری ویژه فرماندهان، کارکنان و خانواده های نیروی دریایی ارتش با حضور آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مسجدالغدیر ستاد این نیرو برگزار شد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی کارآزموده و فنی در مقایسه با دیگر ارتش‌های دنیاست.

 وی افزود: وقتی با یک نگاه به ارتش جمهوری اسلامی می نگریم و آنچنانی که نظام جمهوری اسلامی ایران را نظام برتر می دانیم ، الحمدلله ارتش ماهم ارتش برتر است و آنچه به برتری ارتش ایران به عنوان ارتشی کارآزموده و فنی در مقابل دیگر ارتش های دنیا می افزاید  عقیدتی بودن آن است.

وی با بیان اینکه در قرآن آیه"یا ایها الذین آمنوا" بیشتر در مدینه نازل شده و بیشترین آنها در سوره مائده آمده است، افزود: خصوصیت مدینه این است که پیامبر (ص) در این شهر حکومت اسلامی تشکیل داد که مرکزیت آن مسجد بود. لیکن با این تفاسیر جامعه باید حتماً اسلامی می‌شد و حدود 90 عبارت "یا ایها الذین آمنوا" که در قرآن بیان شده که سبک زندگی دینی را در عرصه های فردی، خانوادگی ،اجتماعی و سیاسی به طور کامل مطرح می‌کند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر لزوم توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: تاکید فوق العاده قرآن بر امر به معروف و نهی از منکر گام بلند حضور دین در عرصه زندگی اجتماعی است، خداوند به ما توفیق بدهد همانگونه که شهیدان عزیزمان برای حضور قرآن در عرصه حکومت تلاش کردند، ما هم سعی کنیم در حضور سبک زندگی دینی در جامعه و جامعه قرآنی موفق باشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ http://link.carlo.ir

چطوری؟ خوبی؟ چرا نمیای لینک وبلاگت رو توی سایتم ثبت کنی؟ چند بار برات نظر گذاشتم . هر بار بهت سرمیزنم مطالب جدید وبلاگت رو میخونم . وبلاگ جذابی داری.

منتظرتم
www.link.carlo.ir

حاجی تنها چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://basaer13.blogsky.com

مطمئنا همین طور است که آقای خاتمی میگه
ممنون

حسین چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://monji313.blogfa.com

- امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.

ابوالفضل پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ http://abolfazl-sh.blogfa.com/

سلام حاجی خدا قوت و التماس دعا

ذاکر شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.talawok.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز و گرامی . وبلاگ خوبی دارید . سلام به همه دوستان برسانید . امروز به همگی سر زدیم . حال همگی خوب بود . فقط به دوستان بگو به روز باشند . خبرهای خوبی در راه است . با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما و همه بچه ها .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد