شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

با تلوزیون OLED منحنی ال‌جی آشنا شوید

با تلوزیون OLED منحنی ال‌جی آشنا شوید

ال‌جی الکترونیکس خبر از عرضه تلویزیون OLED منحنی‌ خود با نام 55EA9800 را در بازار آلمان داد. تلویزیون‌های OLED منحنی از همین هفته در فروشگاه‌های منتخب سرتاسر این کشور به فروش می‌رسند و در سه ماهۀ چهارم در دیگر بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد.
 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ LG اولین سازندۀ تلویزیونی است که فناوری تلویزیون‌های پیشرفتۀ OLED را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.
این-کیو لی، نایب رئیس و مسئول بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، می گوید: «ال‌جی به ارائۀ پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED برای مشتریان کاملاً متعهد است. تلویزیون‌های OLED منحنی، با نسل جدید فناوری نمایشگر و طراحی منحنی فوق باریک، نمایانگر آغاز عصر جدید سرگرمی‌های خانگی هستند.»


تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، با برخورداری از نمایشگر منحنی ظریف و فناوری WRGB OLED خود ال‌جی، کیفیت تصویری استثنایی و تجربۀ مشاهدۀ حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کنند.صفحه ی نمایش این تلویزیون دارای قابلیت تفکیک پذیری ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و می تواند به راحتی فیلم های سه بعدی را نمایش دهد.
این محصول تنها ۴٫۳ میلیمتر ضخامت دارد و لبه های آن به سمت جلو خم شده اند که باعث بالا رفتن جذابیت تصویر می شود. وزن این محصول ۱۷ کیلوگرم اعلام شده که در نوع خود و به علت به کارگیری فیبر کربن در ساخت آن بسیار سبک می باشد .
این دستگاه پیشرفته در زمینۀ طراحی جایزۀ بهترین بهترین‌ها ار از Red Dot دریافت کرده است. علاوه بر این، کارشناسان آزمایش محصولات بین‌المللی TÜV Rheinland، Intertek و VDE برای کیفیت تصویر بالا این تلویزیون را تأیید کرده‌اند. تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون OLED در دنیا است که گواهی تأیید THX را دریافت کرده است.


طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط DisplaySearch، اروپا بالغ بر ۳۰ درصد از بازار تلویزیون‌های OLED جهان را تا سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص می‌دهد. این شرکت تحقیقاتیِ تخمین زده است که تقاضای جهانی برای تلویزیون‌های OLED تا سال ۲۰۱۶ به بیش از ۷ میلیون دستگاه می‌رسد.
ذر حال حاضر ین تلویزیون منحصربه‌فرد در آلمان با قیمت پیشنهادی ۸۹۹۹ یورور به فروش می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد