شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

محورهای اساسی سخنان فرمانده

به گزارش شبکه خبری خلیج همیشه فارس در آستانه سالروز قیام مردم تبریز، هزاران نفر از مردم آذربایجان با رهبر انقلابشان دیدار کردند، فرمانده امروز بعد از یک مدت سکوت دوباره با سربازانش در تمام ایران این چنین سخن گفت: 

 

  • از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوه و عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند تشکر می‌کنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. در درجه اول باید جبهه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دلها و مقلب نیتها بود. همه چیز با اراده پروردگار است.
  • پیام 22بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت،  این راهپیمایی 2پیام داشت؛ پیام استقامت و پیام وحدت،  استقامت یعنی مردم روی آرمان‌های انقلاب ایستادگی دارند.
  • پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمیشویم، یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند و آن را به عنوان یک دولت علاقه‌مند و انسان دوست معرفی کنند. اگر هم سعی کنند، بی فایده است.
  • بعضی از مسئولین آن دولت و این دولت فکر میکنند اگر در موضوع هسته ای مذاکره کنند مسئله حل میشود، در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمیرسد و دیدید که به جایی نرسید، ولی مخالفتی هم ندارم.
  • ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به این حقیر و همه مسئولین زحمتکش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند خاطرتان جمع باشد، ملت ایران ایستاده و در صحنه است. در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید.
  • مسئله هسته ای بهانه است، اگر هسته ای هم حل بشود یک مسئله دیگر را پیش میکشند، کاری که وزارت خارجه شروع کرده ادامه پیدا خواهد کرد، ایران نقض آنچه عهد کرده را نخواهدکرد اما الان هم میگویم فایده ای ندارد و بجایی نخواهد رسید، البته مسئولین تلاش خود را بکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد