شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

رفع حصر خواسته کدام "مردم" است؟!

 
این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است!
 

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است! حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم! رسماً می‌گویند همه مردم!

خب کدام مردم؟! می‌گویند شما پیام انتخابات ۲۴ خرداد را درک نکرده‌اید؟! خب پیام انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۴ خرداد چه بود؟! رفع حصر موسوی و کروبی بود؟!

در انتخابات امسال چه تعداد از مردم شرکت کردند؟! ۳۶ میلیون

چه تعداد به  ریس جمهور محترم  دکترحسن روحانی رأی دادند؟! ۱۸ میلیون

چه تعداد به آیشان  رأی ندادند؟! ۱۶ میلیون

مطمئناً مردمی که به قالیباف، جلیلی، رضایی، ولایتی و غرضی رأی دادند،  به زعم شما چنین مطالبه‌ای ندارند، اما آیا همه آنها که به  دکتر حسن روحانی رأی دادند ، مطالبه جدی‌ شان رفع حصر موسوی و کروبی است؟!  واز کجا میشود این را فهمید جزء از وعده های  دکتر روحانی  , رییس چمهور محترم  کِی و کجا وعده داد که حصر آنها را می‌شکند؟!

خودتان را گول نزنید!  ومردم را به زحمت نیادازید ,بگردید و ببینید دکتر  روحانی چندبار وعده رفع مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و بیکاری و ارزانی دلار و ادامه مسکن مهر و سفرهای استانی و هدفمندی یارانه‌ها و بهبود معیشت مردم و کلید تدبیر و رفع تحریم‌ها و چرخاندن چرخ کارخانه‌ها و امثالهم را داد!

و در مقابل چندبار وعده رفع حصر موسوی و کروبی را! آن‌ وقت متوجه خواهید شد مطالبه جدی مردم چیست و پیام انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ چه بود . . . واگر  فقط نظر خودتان   ویا گروه وابسته به شما رفع حصر فتنه گران است لطف بفر مایید از جیب ما  ها هزینه نکنید بسیار متشکرم

نظرات 3 + ارسال نظر
رجایی سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ http://sayedan.blogfa.com

با نیم نگاهی به سوابق علی مطهری - از ابتدایی که پا به عرصه سیاست گذاشته است تا کنون - به روشنی می توان دید که ایشان متأسفانه صرفاً یک حمّال سیاسی بوده اند و دیگران توانسته اند در مقاطع مختلف ایشان را تحریک و دیدگاه ها و حرف های سیاسی خود را بر گرده ایشان سوار کنند و ایشان را به ورطه عرضه در منابر عمومی و رسانه هدایت نمایند. حرفی که ایشان در مجلس در مورد یوم ا... نهم دی و حصر سران فتنه گفت؛ حرف اکبرهاشمی رفسنجانی است نه حرف ایشان. ایشان صرفاً حمّال این مطلبند.

رجایی سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ http://sayedan.blogfa.com

آقای مطهری ما در سزمینی زندگی می کنیم که از شرقش طالبان و القاعده دندان تیز کردند و از غربش داعش و از جنوبش همین کشورهای ذره بینی قطر و کویت وامارات به فرمان عربستانندتا دودمان ایرانی را به باددهند فکر نکنم اطلاعی داشته باشی که تا چند وقت دیگر لشگر طیبه که صدها بار بی رحمتر و وحشی تر از داعش است در پاکستان رونمایی می شود گروهی افراطی که خون دین دار و بی دین رامباح می داند از بطن همین پاکستان خودمان به بلوغ خواهد رسید .شما نقدر ها هم معقول نیستید والا با درک موقعیت زمان و مکان سکوت می کردید این مملکت با وجود چنن دشمنانی دیگر تاب و تحمل کشمکش های سال ۸۸ را ندارد .حضرتعالی یک روز به موتوری ها گیر می دهی یک روز به خطکش خیابان وروز دیگر به دستمال گردن و ساپورت پوشان می تابی روزی هم به صدا وسیما که چرا در فلان پخش زنده فلان مسابقات ورزشی در کنج چپ رو به بالای تصویر یک خانم که آستین پیراهنش حلقه ای بود ،سانسور نشده. بخدا با افکار امثال شما جهان نمی چرخه اینهمه معضلات توی جامعه هست ،دزدی آقا زاده ها وفساد در برخی ادارات ،کارشکنی در تولید ،اعتیاد ...... یعنی هیچکدام از این موارد رو شما نمیبینی که قدعلم کنی وبا آنان به مبارزه برخیزی؟!!

رجایی سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ب.ظ http://sayedan.blogfa.com

سلام
من کاملا با اقای مطهری موافقم
هرچه سریعتر باید دادگاه موسوی و کروبی برگزار بشود و به سزای اعمال ننگین خودشون برسن و پاسخگوی خون هایی که بخاطر شهوت قدرت طلبی این اقایان ریخته شده باشند.
باید پاسخگوی خساراتی که به بخاطر ندانم کاری های این آقایان به مردم تحمیل شد ، باشند.
من کاملا با آقای مطهری موافقم
این چه طرز برخورد با آقایان موسوی و کروبی است .
فقط در خانه هایشان آنها را نگه داشته اند؛ تفریحاتشان را دارند، نیاز به هوای خوب داشته باشند به سرعین و اردبیل و سایر نقاط خوش آب و هوا میروند.
این دیگر چه حصری است؟
من کاملا با آقای مطهری موافقم ؛ زیرا محبت و رافت وقتی که از حد بگذرد، نادان خیال بد کند.
اما یک سوال، فردی که تا قبل از انتخابات گفته بود همه باید از قانون تمکین کنند
فردی که همین قانون او را تایید صلاحیت کرد
همین قانون که برمبنای آن ، انتخابات برگزار شد
همین قانونی که خواستار بیان مستدل اعتراضات به نتیجه انتخابات بوده است.
چطور می شود که فرد چون به خواسته خود نرسیده است ، شروع به اشکال گرفتن از قانون میکند، قانون گریزی میکند، اعمال و حرفای خلاف قانون می زند؟
گمانم وقتی دادگاه این افراد برگزار شود، اقای موسوی قبل از شروع و ورود به جلسه اول دادگاه می گویند:
بنده برنده ی این دادگاه هستم برمبنای نظرات تمام قضات .
(مثل وقتی که هنوز شمارش ارا تموم نشده و ایشون اعلام پیروزی میکنند)
خانم مرعشی هم میگویند اگر موسوی تبرئه نشد بریزید توی خیابان ها
یعنی باز هم نامه ی بی سلام و، والسلام اقای هاشمی نوشته خواهد شد؟
اینبار به کدامین رنگ میخواهند بریزن بیرون الله اعلم -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد